Gå til innhold

Anmeldelse: Pro Evolution Soccer 2010 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til jeg får spillet imorgen, hadde en mistanke om at det ikke blir så bra som Fifa 10. Og det virker som jeg hadde rett her. Men skal ikke konkludere før jeg har spilt det selv. Ellers en veldig god omtale som virkelig får fram hva som ikke er bra og hva som er bra med spillet. Jeg hadde håpet spillet skulle nå 8/10. Men 7/10 er ingen dårlig karakter heller da ;)

Lenke til kommentar

Ser for meg ut som dere har glemt en liten ting. Det står "overskrift" som overskriften over det ene avsnittet, noe som virker litt ulogisk :p

 

Uansett, jeg kommer nok alltid til å like PES bedre enn FIFA. Får liksom bare ikke samme feel'en av FIFA.

Endret av Såpestykke
Lenke til kommentar

Har alltid likt PES best og gjør det fremdeles. Fifa 10 er veldig bra, men jeg får ikke den samme gode fotballopplevelsen på Fifa som jeg gjør på PES. Blir PES på meg og i år :)

 

Tha Horse: Ryktes at demoen var en 70 % build, og den mye diskuterte responstida har blitt mye bedre.

Endret av Shalashaska
Lenke til kommentar

jeg er nok ikke enig med Mr. Groven i at Fifa er en 9/10 og PES bare en 7/10. Nå er det klart at ting blir oppfattet ulikt og jeg som har sverget til PES får jo såklart en biased holdning når man sammenligner disse to. Jeg har prøvd Fifa omtrent vært år i håp at det spillet med flest lisenser skal etterhvert også vinne kampen om det beste gameplayet, men min mening er nå at i år, som i fjor, som alle årene før så er det PES som har det gameplayet som tilfredstiller mitt fotballhjerte mest. Å slå en forløsende pasning, score et vanvittig mål følest bare ikke like bra i Fifa som i PES.

 

Jeg ser som alle andre at Fifa 10 er et utrolig bra fotballspill.... men ville nok ikke gitt mer enn 8/10 da jeg synest det er mange irriterende moment. Innlegg fra meg selv og AI er stort sett alltid floaters. Innlegg langs bakken er for puslete. Distanseskudd (30m+) er altfor vanskelige å få på target, når de først er på target føler jeg at det var spillet som hjalp meg og ikke at det var meg selv som fyrte avgårde det fantastiske skuddet osv.

 

Men er mange elementer med Fifa 10 jeg liker bedre enn i PES 10. Kampene stopper ikke opp på samme måte i Fifa, raske frispark tas kjappere. Selve animasjonene på pasninger gir meg en bedre "klikk-klakk" følelse enn på PES.

 

Etter å ha spilt begge spillene 15+ timer så gir jeg karakteren 8/10 til begge, men det blir nok PES jeg kommer til å fortsette med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...