Gå til innhold

Anmeldelse: Guitar Hero 5 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor står det "Plattform: Xbox 360"? Spillet kommer da ut til flere plattformer, selv om dere kanskje bare har testet én versjon. Uansett synes jeg dere skal opplyse om alle plattformene spillet fåes på, men om dere velger å bare skrive hvilket dere har anmeldt, bør dere heller skrive "Anmeldt plattform:" eller noe.

 

Ellers synes jeg det var en god anmeldelse, vurderer å kjøpe spillet. Har ingen tidligere band-spill, så da må jeg nesten invistere i hele pakka.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Litt av ei melkeku dette her...

Da kan man si, 5 Guitar Hero-titler tror jeg det kommer iår. Guitar Here serien ble litt tapt etter 3ern, Rock Band er etter min mening mye bedre. Men en god anmeldelse :)

Lenke til kommentar

Hvorfor står det "Plattform: Xbox 360"? Spillet kommer da ut til flere plattformer, selv om dere kanskje bare har testet én versjon. Uansett synes jeg dere skal opplyse om alle plattformene spillet fåes på, men om dere velger å bare skrive hvilket dere har anmeldt, bør dere heller skrive "Anmeldt plattform:" eller noe.

Det står nederst i anmeldelsen(e) hvilke plattformer spillet finnes til, og hvilke(t) vi har anmeldt :-)

Lenke til kommentar

Så det, men det som skal være en boks med all generell info, synes jeg skal ha med plattformene spillet finnes på, ikke bare det det er anmeldt på. Men jeg skal ikke krangle mer om dette. :)

Produktfeltet til høyre er ment å presentere det eller de produktene som er direkte relevant for artikkelen. Når vi anmelder Xbox 360-versjonen syns vi derfor det er mest naturlig å presentere Xbox 360-versjonen der, siden det er den versjonen vi har vurdert. Hvis vi har vurdert andre versjoner i samme anmeldelse, så listes de som egen linje under det første produktet.

 

Versjoner til andre, ikke-vurderte plattformer kan ha andre kvaliteter, og vi ønsker ikke å mislede leseren på noen måte. Da kan vi i steden opplyse i selve teksten at spillet også finnes til andre plattformer.

 

Vi tar gjerne imot tilbakemeldinger på hvordan dette kan gjøres på annen og bedre måte, men helst i denne kategorien: http://www.innlegg.no/index.php?showforum=16

Lenke til kommentar

Kan du kombinere Rock Band spillene med trommesett og gitarer fra Guitar Hero?

Har bare så smått testet begge, og jeg syntes både trommesett og guitar fra Guitar Hero føles bedre enn hva som følger med til Rock Band, men samtidig føler jeg at Rock Band spillene overgår Guitar Hero spillene, er det noen måte å kombinere det beste fra begge verdener?

 

Eller blir det kronglete, spesielt med tanke på at drummesettløsningene er litt forskjellige osv..?

Lenke til kommentar

Kan du kombinere Rock Band spillene med trommesett og gitarer fra Guitar Hero?

Har bare så smått testet begge, og jeg syntes både trommesett og guitar fra Guitar Hero føles bedre enn hva som følger med til Rock Band, men samtidig føler jeg at Rock Band spillene overgår Guitar Hero spillene, er det noen måte å kombinere det beste fra begge verdener?

 

Eller blir det kronglete, spesielt med tanke på at drummesettløsningene er litt forskjellige osv..?

 

 

Man kan spille med rock band trommer/guitar på guiter hero og omvendt.

blir egentlig ikke kronglete men kanskje litt uvant dersom man spiller på høyt nivå allerede.. men vist man skal spille på expert+ kjøper man som regel en trommesett som er litt bedre enn standard tromme sett som funker på begge spillene.. har selv guitar hero og tar gjerne med guitar når jeg spiller hos kamerater som har rock band, egentlig handler bare om hvilket du synes er best. men guitar hero trommer er vell mest realistisk i standard-pakken. når man spiller rock band trommer på guitar hero så har du bare de 4 fargene og når man spiller med guitar hero trommer spiller man med 4/5 farger på rock band.. kan kanskje bli litt kronglete med guitar hero trommer på rock band ettersom man kanskje(er ikke helt sikker) mister oransje, ( sjangelen som er på høyre side)(som er over/mellom rød og blå vist jeg husker riktig)

se : http://www.wired.com/gamelife/2008/11/official-guitar/

tror ikke det er alle trommene som kan ha "dobbel bass pedal" så vist du tenker på å spille expert+ etc. så burde du være nøye på hvilke trommer du kjøper,

 

er trøtt så skrev kanskje litt feil..

men det funker greit med å kjøpe et sett med trommer/guitar å bruke det på begge spillene..standard trommene blir litt harde/dårlige etterhvert, kan av og til fikses men anbefales å kjøpe nye bedre trommer

ellers så er alltid gøy å spille full band med kamerater og venniner, har guiter hero 5 selv og finner det utfordende (spiller på expert (guitar)) gøy med "challenges" som gjør det vanskeligere men gøyere, går ikke alltid på % eller score. :D

 

http://goodwoodmods.com/products/index.html

http://rockbandparts.com/

(selger trommer)obs: ikke alltid selve stativet følger med

skjekk også: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/

 

Hidd3n in the dark

Endret av hidd3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...