Gå til innhold

Demo: Risen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<_< Dette var dårlig. Prøvde bare 5 minutt så fikk jeg nok. Synest combaten var helt patetisk. Sloss mot dyra i starten og de oppførte seg alt annet enn som dyr. De drev og unnvek angrepene mine som de var kampsport utøvere! Blokkering var meningsløst tregt, man ble nødt å stå og blokkere før angrepet kom ellers hjalp det ikke(før angreps animasjonen startet). Beste måten å ta kverken på beista var faktisk å kaste slegga og heller bruke nevene. Da kunne man nemlig bare spamme museknappen og dyret hadde ikke sjans, så lenge du fikk inn første slag.

 

Nei dette var akkurat som Gothic 3 combat, dritt dårlig!

Lenke til kommentar

<_< Dette var dårlig. Prøvde bare 5 minutt så fikk jeg nok. Synest combaten var helt patetisk. Sloss mot dyra i starten og de oppførte seg alt annet enn som dyr. De drev og unnvek angrepene mine som de var kampsport utøvere! Blokkering var meningsløst tregt, man ble nødt å stå og blokkere før angrepet kom ellers hjalp det ikke(før angreps animasjonen startet). Beste måten å ta kverken på beista var faktisk å kaste slegga og heller bruke nevene. Da kunne man nemlig bare spamme museknappen og dyret hadde ikke sjans, så lenge du fikk inn første slag.

 

Nei dette var akkurat som Gothic 3 combat, dritt dårlig!

 

Du har en lang karriere som spillanmelder foran deg. Du hadde vært et naturtalent for PC Gamer. Hører de også anmeldte spill etter å bare ha spilt deler av tutorialen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...