Gå til innhold

Det neste Counter-Strike? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gooseman har vært ansatt i valve, det står jo forøvrig i IGN artikkelen. (cliffe er vel fortsatt ansatt etter det jeg vet)Jeg tror dette kan bli bra jeg og ta over for min random cs spilling, hater også snikskytterne i cs, de er latterlige. Tror dette kan bli ett raskt og gøy spill som overtar etter CS.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Dette inkluderer topptrente hunder som kan beordres rundt av spillerne, for å uskadeliggjøre fiender.

 

ehhhh etter å ha lest det fikk jeg null tro på dette, for det jeg liker med css er at det ikke er noe stash men rett på sak.Og menneske skjold, CSS prøvdet også på dette i form av CT skjold noe som overhodet ikke falt i smak, så hvorfor skal menneske skjold gjøre det (bortsett fra at det kan være tøfft å se på )

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor utdatert CS er i forhold til dagens konkurrenter, kan det bli alt annet enn bra.

 

Må innrømme at jeg er en gammel fan av CS, spiller ikke så mye FPS lenger eller spilling generelt, men hva er det som er i vinden pr i dag, da det er flere som skriver at gameplay'et i CS er utdatert?

 

Jeg har forsøkt COD4 i multiplayer og mulig jeg er gammeldags, men følte ikke at det var et skritt i riktig retning rent gameplay messig (grafikk etc etc er naturligvis noe annet). Ble veldig kaotisk og føltes i ikke så strategisk som CS (Mulig det er fordi jeg var så dårlig :)) Misforstå meg rett, COD4 var absolutt god underholdning, men kanskje ikke noe jeg kunne bli så hektet på som CS, som fortsatt er gøy. (Best uten snipers)

 

Hvilke FPS spill er det som er å anbefale pr i dag? Hva er dagens CS?

Lenke til kommentar

Oh, I see. Det visste ikke jeg. :)

 

Er MAG da et MMOFPS?

 

Etter min mening så ja MAG er en MMOFPS

 

Skal MMOFPS ha historie, da?

MMOFPS betyr at en større mengde mennesker (100<) spiller samtidig, sømløst. CS er derfor ikke en MMOFPS.

Oh, I see. Det visste ikke jeg. :)

 

Er MAG da et MMOFPS?

 

 

Ja etter min mening så er MAG ett MMOFPS

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er en gammel fan av CS, spiller ikke så mye FPS lenger eller spilling generelt, men hva er det som er i vinden pr i dag, da det er flere som skriver at gameplay'et i CS er utdatert?

 

Jeg har forsøkt COD4 i multiplayer og mulig jeg er gammeldags, men følte ikke at det var et skritt i riktig retning rent gameplay messig (grafikk etc etc er naturligvis noe annet). Ble veldig kaotisk og føltes i ikke så strategisk som CS (Mulig det er fordi jeg var så dårlig :)) Misforstå meg rett, COD4 var absolutt god underholdning, men kanskje ikke noe jeg kunne bli så hektet på som CS, som fortsatt er gøy. (Best uten snipers)

 

Hvilke FPS spill er det som er å anbefale pr i dag? Hva er dagens CS?

 

CoD4 er kanskje den mest direkte fortsettelsen av CS, med raske, rundebaserte kamper med relativt få spillere. Selv foretrekker jeg Battlefield-serien (PC-versjonene), med sine store og åpne slagmarker, høye antall spillere på hvert lag og muligheter for ymse kjøretøy. Nyere spill gir deg også gjerne noen RPG-aktige, permanente avansementselementer som et insentiv til å bli bedre.

 

Etter hvert som konkurransen har løpt fra CS på alle områder, har CS-spillerne virket mer og mer sekteriske. Mitt inntrykk av CS var at man tilsynelatende kun spilte på ett brett - De_Dust2 (eller noe slikt) - noe jeg bare kan tolke som at dette var det eneste brettet som var noenlunde balansert. Dagens spill lar deg ikke bare velge mellom drøssevis av forskjellige brett, de har også spillere som går med å spille dem. Ei heller er det noen uskrevne regler om at halvparten av våpnene i spillet ikke får brukes fordi de er for gode, eller at den eneste aksepterte spillestilen er å løpe hodeløst mot motstanderne, fordi man ellers blir utropt som en "camper" om man står i ro i et par sekunder. Med den normen forsvinner også alt som har med taktikk å gjøre i CS, fordi det overhodet ikke handler om taktikk eller lagspill lenger - men utelukkende om twitch-skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...