Gå til innhold

Nytt PlanetSide på vei? (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vel ikke SoE akkurat den helt store street cred-en blant tidligere og det som finnes av nåværende PlanetSide-spillere. Eller hos noen andre som har sett dem ta et fullgodt MMO og kjøre det på trynet i grøften, gang på gang.

 

Største problemet med Planetside var at utviklerne som hadde kjenskap til kodingen/motoren etc forsvant fra teamet. Det ble satt i melkemodus og SoE ga faen.

 

Dog skal det også nevnes, at selv om spillet var forut for sin tid så hadde den også et elendig utgangspunkt med ræva spillmotor og koding.

Lenke til kommentar

Dette skal bli spennende. Planetside spilte jeg ekstremt aktivt i mange år, og er etter min mening det beste spillet noen sinne laget. Det sykeste er at de gjorde det dårlige og dårligere for hver patch som kom ut, helt til det var uspillbart. Vi får se da, om det er mulig å skape samme atmosfæren på nytt. Jeg tviler, med tanke på at dagens FPS spillere foretrekker instant action og hater dødtid. Selv synes jeg planetside var det ultimate lagspillet, og jeg kan ikke se for meg at en toer vil ha samme rytme. Uansett er jeg fortsatt svært interessert i å se hva som kan komme ut av det.

Lenke til kommentar

Blir ikke Global Agenda noe lignende? Jeg synes det ser ut som et lovende spill i samme ånd som Planetside.

 

Nei, siden Global Agenda har langt færre spillere som spiller på "lukkede" spillområder (som i tillegg er altfor begrenset... tenk Unreal Tournament).

 

Meg og noen av mine britiske kompiser lo godt av noen av spørsmålene i undersøkelsen som SOE sendte til oss på mail. Ga litt indikasjon om at de som lagde spørreundersøkelsen ikke har peiling på hva det originale PlanetSide faktisk var for noe. Tenk å spørre hvilken tidsepoke vi har lyst å se i PlanetSide 2?

 

Valg 2: "Noe i nåtid, slik som CoD:Modern Warfare?".

 

Klødde meg litt i hodet akkurat da, men jeg ble fort skremt av valgene de la frem...

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

jeg håper virkelig de treffer bra her.

De første åra med PS var fantastiske jeg tror faktisk ikke jeg spillte mye annet en PS fra 2003 til 2006

da de la ut BFR's mista jeg lysten egentlig, selve tanken var jo teit som F! før de la det ut

 

men så lenge PS2 blir som PS1 var i starten så ser jeg ikke noge i veien for at jeg mister mange timer foran min PC igjen

 

jeg savner PS fra dagen i 2003-2006

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...