Gå til innhold

Mer zombie-slakt i oktober (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo soleklart at dette spillet egentlig er mest beregnet på pc. Sier ikke at alle fps-spille er bedre på pc, for det finnes mange spill som her minst like bra på konsoll som på pc.

 

Men jeg vil nok si at CS, Left 4 dead, Team Fortress 2 osv, passer helt klart best på pc.

Altså alle spillene som Valve lager er først og fremst beregnet på pc-gamere :rolleyes:

 

Såklart burde de gjøre denne pakken gratis på 360 også, men det er nok MS som har bestemt dette høres det ut som :huh:

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
Crash Course foregår mellom No Mercy og Death Toll fra den opprinnelige utgivelsen.

 

Jeg trodde alle campaign'ene var uavhengige hendelser jeg? Kan godt hende at det er en del av No Mercy, men jeg tror ikke det har noe med Death Toll å gjøre?

De skriver det samme i pressemeldinga, så jeg har tydeligvis misforstått hele greia. :)

 

Uansett. det blir fett. L4D er tiåret's spill.

Lenke til kommentar
Ufattelig at MS nekter å la noe være gratis

 

Valve fikk oppdatere L4D gratis første gangen, men nå ser det nok ut til å være stopp.

Men da får man jo achievements om ikke annet.

 

Crash Course foregår mellom No Mercy og Death Toll fra den opprinnelige utgivelsen.

 

Jeg trodde alle campaign'ene var uavhengige hendelser jeg? Kan godt hende at det er en del av No Mercy, men jeg tror ikke det har noe med Death Toll å gjøre?

De skriver det samme i pressemeldinga, så jeg har tydeligvis misforstått hele greia. :)

 

Uansett. det blir fett. L4D er tiåret's spill.

 

Left 4 Dead skulle opprinnelig være en lang historie. Legg merke til helikopterpiloten som henter dere på taket i No Mercy sier det har vært en incident - dette henger igjen fra da spillet fortsatt skulle være èn lang "film" og hinter om at han har blitt smittet.

Gå igjennom No Mercy med developer commentary skrudd på, så får du høre dette, samt en del andre små og store ting de forkastet men som du nå vil kjenne igjen i Left 4 Dead 2 hvis du har fulgt med på utviklingen av spillet :)

 

Blandt annet:

- de fire kampanjene kan nå spilles i et og samme spill, fordi de er en lang historie.

- Bommer skulle egentlig være en special infected som tiltrakk seg horden ved bruk av lyd, men denne ble forkastet og gjort om til Boomeren. Klovnen, som er en uncommon common i L4D2 tiltrekker seg horden ved å bruke lyd.

- melee har nå blitt fått sitt eget våpen.

Lenke til kommentar
Det er jo soleklart at dette spillet egentlig er mest beregnet på pc. Sier ikke at alle fps-spille er bedre på pc, for det finnes mange spill som her minst like bra på konsoll som på pc.

 

Men jeg vil nok si at CS, Left 4 dead, Team Fortress 2 osv, passer helt klart best på pc.

Altså alle spillene som Valve lager er først og fremst beregnet på pc-gamere :rolleyes:

 

Såklart burde de gjøre denne pakken gratis på 360 også, men det er nok MS som har bestemt dette høres det ut som :huh:

 

Alle FPS er best på PC om ikke utviklerene driter seg ut ;) Når det er sagt så er det sånn som skjer når man lar folk drive med lock-in på en plattform på denne måten, og kanskje det mest urovekkende med trenden der konsoll blir mer pop, vi trenger standariserte plattformer...

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...