Gå til innhold

Demo: Pro Evolution Soccer 2010 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå testet begge demoene på 360, og kan konkludere at den beste demoen er iallefall Fifa 10.

Det er bare blitt så fantastisk bra gameplay i Fifa, og nå har de også fått opp hastigheten etter 09.

360 driblingen er fantastisk, og du kan gå i flere retninger enn i PES2010 demoen.

 

Kort oppsummert: Hvis spillenes gameplay er akkurat det samme som fullversjonen, har nok EA vunnet årets kamp(for min del på samme måte som i fjor).

 

Men på pc er PES2010 helt soleklart best ;)

Lenke til kommentar
Jeg er delvis enig i at FIFA 10 har en bedre demo en PES10. Men det skulle da bare mangle etter som FIFA 10 bruker 90% ferdig code, mens PES10 bruker 70% code. Jeg har troa på at PES10 blir mye bedre en 08 og 09. Kanskje så bra som PES6 ? :)

Jeg håper virkelig at PES2010 blir bedre enn de spillene du nevner, er utrolig glad for at de har fått en mye kulere meny. Men i demoen har jeg følelsen av at de enda ikke har lagt til 360 graders bevegelse. For jeg så nettopp på en nyere video der spilleren går i mye flere retninger enn i demoen?

 

Altså tipper jeg demoen er en ganske gammel versjon...håper det ihvertfall...

Lenke til kommentar
Jeg er delvis enig i at FIFA 10 har en bedre demo en PES10. Men det skulle da bare mangle etter som FIFA 10 bruker 90% ferdig code, mens PES10 bruker 70% code. Jeg har troa på at PES10 blir mye bedre en 08 og 09. Kanskje så bra som PES6 ? :)

Jeg håper virkelig at PES2010 blir bedre enn de spillene du nevner, er utrolig glad for at de har fått en mye kulere meny. Men i demoen har jeg følelsen av at de enda ikke har lagt til 360 graders bevegelse. For jeg så nettopp på en nyere video der spilleren går i mye flere retninger enn i demoen?

 

Altså tipper jeg demoen er en ganske gammel versjon...håper det ihvertfall...

Joda, 360 er med i demoen, jeg undret litt på det samme når jeg prøvde den igår, men det virket som bare det. Vel å merke bare på PS3 jeg har testet, mener å ha lest at det ikke er tilgjengelig på PC. Eller kanskje det var FIFA.

 

Må uansett si at jeg er mektig imponert over den grafiske oppdateringen som er gjort i PES 2010, som jeg synes er vel på høyde med FIFA 10! Synes også at FIFA 10 demoen var "bedre" - i den forstand at den virket mer "ferdig". Men med nesten en hel måneds forskjell i utgivelsesdato er det ikke annet å forvente heller.

 

I år får vi nok to kanongode fotballspill :) Begge spillene er forhåndsbestilt og dukker nok snart opp/ned i postkassen! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Jeg er delvis enig i at FIFA 10 har en bedre demo en PES10. Men det skulle da bare mangle etter som FIFA 10 bruker 90% ferdig code, mens PES10 bruker 70% code. Jeg har troa på at PES10 blir mye bedre en 08 og 09. Kanskje så bra som PES6 ? :)

Jeg håper virkelig at PES2010 blir bedre enn de spillene du nevner, er utrolig glad for at de har fått en mye kulere meny. Men i demoen har jeg følelsen av at de enda ikke har lagt til 360 graders bevegelse. For jeg så nettopp på en nyere video der spilleren går i mye flere retninger enn i demoen?

 

Altså tipper jeg demoen er en ganske gammel versjon...håper det ihvertfall...

Joda, 360 er med i demoen, jeg undret litt på det samme når jeg prøvde den igår, men det virket som bare det. Vel å merke bare på PS3 jeg har testet, mener å ha lest at det ikke er tilgjengelig på PC. Eller kanskje det var FIFA.

 

Må uansett si at jeg er mektig imponert over den grafiske oppdateringen som er gjort i PES 2010, som jeg synes er vel på høyde med FIFA 10! Synes også at FIFA 10 demoen var "bedre" - i den forstand at den virket mer "ferdig". Men med nesten en hel måneds forskjell i utgivelsesdato er det ikke annet å forvente heller.

 

I år får vi nok to kanongode fotballspill :) Begge spillene er forhåndsbestilt og dukker nok snart opp/ned i postkassen! Gleder meg!

Jeg testet demoen igjen, du har rett den har 360 bevegelse. Noe som faktisk er bedre og enklere på PES2010 demoen er å få slowmotion på replay. Det er så slitsomt å bruke right rigger til det på fifa, mens man kan bruke stikka på PES2010 :)

 

Og 360 er tilgjengelig på begge pc-versjonene, bare se her ...

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Håper virkelig det vil være på høyde med FIFA, da de to siste utgivelsene i PES-serien har skuffet meg. Prøvd begge demoene, men siden jeg ikke har spilt PES "fast" siden PES 6, er jeg nok muligens litt biased når jeg sier at FIFA 10-demoen føles bedre. Likevel merket jeg fort en ting som ikke har forandret seg særlig mye: Jeg scorer fortsatt mye av de samme målene på FIFA, mens de fleste målene på PES er rimelig unike.

Lenke til kommentar

Hurra!

 

Endelig saklige FIFA vs. PES innlegg!

 

Personlig mener jeg FIFA er en GOD del bedre enn PES, men jeg kan godt forstå de som liker PES.

Jeg synes PES ikke er like realistisk som FIFA, både med tanke på gameplay, klubblisenser og spillerbevegelser(dribbling osv.) men det har en utrolig underholdnings verdi, som ofte kan overgå FIFA, spesielt hvis du spiller med venner...

Lenke til kommentar
La merke til at Xabi Alonso var på Liverpool i demoen...

Uansett så likte jeg flyten i PES mye bedre enn FIFA, her møter AI'en ballen mye bedre.

Det er da man skjønner at denne demoen ikke akkurat er ny :rolleyes:

 

Men på FIFA 10-demoen er jo Gudjohnsen fremdeles på Barcelona, tipper dette er småplukk de fikser rett før lansering.

Lenke til kommentar

For min del vinner FIFA på at de har tippeliga og kommentatorer. Pga dette gidder jeg ikke engang å prøve PES-spillene.

For min del kan PES være så bra det bare vil. Kjøper FIFA uansett.

 

Edit: Ikke missforstå meg. Jeg prøver ikke å rakke ned på PES, jeg bare forklarer hvorfor jeg alltid velger FIFA uten å prøve PES-demo

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

PES har vel også kommentatorer.

Men lyden ryker jo av både i FIFA og PES etter 30 minutter spilling. Da har man hørt nok av kjip elektropop, fått repetert de samme ubrukelig kommentarene 30 ganger og blitt grundig lei den ubrukelige stadionlyden.

 

AT PES ikke har Tippeligaen er absolutt et legitimt grunnlag for å velge PES. Selv om jeg selv aldri har vært masichistisk nok til å gidde å spille med dårlige lag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...