Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg håper det kommer i en sommerferie, eller at jeg ikke går på skole. Kommer til å gå så helt sinnsykt utover mitt liv. Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har vært "syk" for å spille Diablo 2 hjemme :rolleyes:

 

Vi bryr oss bare om gameplay, og et isometrisk spill, uansett hvor ny teknologi eller PC man har, er en helt annen opplevelse enn et spill med papegøyesynsvinkel.

 

Derfor elsker jeg Blizzard

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Den viktigste grunnen til at folk ble hekta på Diablo 2 er uten tvil loot. Man kan spille det nærmest i evigheter for å finne perfekte unique eller set items, samt de rette runene for å lage visse runewords. Og for at dette i det hele tatt skal funke så må man kunne ha en form for trade mellom brukere.

 

Det fine med D2 er nemlig at ingenting er "Bind on Pickup" eller "Bind on Equip", så på den måten vil man lett kunne bytte til seg bra loot. Runer i D2 er jo "consumables" så de er da naturligvis blitt en slags valuta.

 

Så mitt spørsmål er enkelt. Har de forenklet trade mulighetene i spillet via Battle.net? F.eks. slik at man kan selge eller bytte items selv om man er offline eller opptatt i et spill? Hvis de har tenkt nøye på dette og implementert noe lurt noe så kan D3 ta over. Hvis ikke tror jeg nok at levetiden til D3 vil bli betraktelig kortere enn D2.

 

Det spesielle med D2 er jo nettopp at svært mange folk fremdeles spiller det, så mange år etter at det var utgitt. Loot og trade systemet er ene og alene grunnen til dette. Om enn noe knotete med de evinnelige "ft xxx" spillene som må opprettes for å gjøre noe trade med andre spillere.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg er litt skeptisk til er musikken faktisk. Er personlig veldig interessert i Soundtrack både i filmer og spill. Soundtracket til Diablo 1 & 2 ble skrevet av Matt Uelmen da han var ansatt i Blizzard North.. Alle som har spillt Diablo vet hvor stemningsfull og bra den musikken er. Han er forresten nå ansatt i Runic Games, som for tiden utvikler Torchlight.

Jeg antar at de kommer til å komponere noe som er tro til D1&D2, og/eller bygge videre på eventuelle gamle lisenser. Men vi får vente og se.

Lenke til kommentar

Gleder meg!!!! Gawd, jeg har fulgt med på dette spillet siden det først ble spekulert om det ble annonsert... Jeg tror Blizzard vil lage et fantastik spill! De har et så stort forventningpress på seg at dette kan de ikke "fucke opp" uten at de får en shitstorm tilbake fra Diablo fans. Har jo allerede vert store klager på smådetaljer, men jeg setter min lit til Blizzard som det beste spillproduserende selskapet ever :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...