Gå til innhold

EA kunngjør Skate 3 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Har ikke lyst til at dette skal gå samme retning som TH-serien, selv om det ikje er noen spessielle tendenser utenom et ganske kort mellomrom. Greia med Skate er litt over også etter min mening. Det første spillet/første gang man spilte var fantastisk, mens nå er det ikke like nyskapende lenger.

Lenke til kommentar

Et nytt skate alt? Jaja. De har jo fått lagd to gode spill som begge fikk veldig god kritikk, så nå gjelder det vel å melke det for det det er verdt. Trist :( Men darksliden var nice :)

 

Hadde 3'eren blitt litt mer realistisk enn toeren så hadde jeg vært i hundre. Er så kjedelig å spille online mot folk som hopper og spretter rundt som sprettballer og får helt sinnsykt med poeng for det også..

Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til dette med samarbeid i dette spillet. Skating er vel en individuell sport hvor fokuset er på hver utøver? Vi får se når det nærmer seg mai. Ble overrasket over en såpass tidlig oppfølger til spillene, og håper bare at de prøver å gå litt mer tilbake til skate (1), og at serien ikke blir som Need for speed serien

Lenke til kommentar

Jeg har lagt serien i medisinsk fremstilt koma for min egen del. De prøvde etter min mening alt for hardt med toeren og ødela magien fa det første spillet. Om de virkelig prøver å presse inn mer i serien fremfor å gjøre det enklere og, i bunn og grunn, mer som det første tror jeg nok ikke jeg kommer til å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Problemet? Problemet er jo at det obviously burde vært med i spillet når man først betaler 500 kroner. Samme som med Resident Evil. Betale ekstra for Multiplayer? WHAT TEH...

 

Var det ikke snakk om at man kan kjøpe seg alt innholdet i spillet for cash? Er ikke snakk om å betale mange hundre kroner for å få multiplayer ect, men diverse plater, klær til figuren, skateparker osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...