Gå til innhold

Sonic med 2D-comeback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig.. Sonic hadde bare noen par Ok spill som var i full 3D, var faktisk ganske fornøyd med Unleashed. Men godt å høre dem går tilbake til gode gamle 2D også, de fleste Sonic fans vil foretrekke det vil jeg tro. Personlig håper dette kommer til Wii også, der det er den eneste konsollen jeg gidder å eie fortiden

Lenke til kommentar

Omsider! 8D

 

Men som Villanden sier, det er lovlig sent å returnere til det de faktisk kan - raske sideskrollere uten noe særlig forsøk på historie - først etter at 2d-renessansen er sparket i gang av Trine og Shadow Complex. Selv har jeg håpet at de skulle gjøre dette siden 3d-kortene var utspilte med SA1- og 2 på DreamCast (som jeg fremdeles har, /flex).

Lenke til kommentar

Nå var det vel Braid og en rekke andre 08-titler som fikk 2D-sjangeren tilbake på kartet(på hjemmekonsollene vel å merke. 2D lever i beste velgående på DS og PSP). Man kan sikkert gå enda lenger tilbake i tid også.

 

Med tanke på logoen de bruker så er det vel trygt å anta at det er snakk om Sonic the Hedgehog 4? Jeg fått en solid dose med Sonic i 2D de siste årene(Sonic Rush og Rush Adventure), men det skal bli herlig å spille et Sonic-spill som går tilbake til røttene. Nå håper jeg bare at Sega ikke har glemt hvordan de lager et ekte Sonic-spill.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...