Gå til innhold

Sniktitt: World of Warcraft: Cataclysm (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Paladins siden 3.0 kan "tanke, banke og helbrede" avhengig av hvilken spec de velger, har jo ingenting med snillifiseringen å gjøre - det betyr bare at Blizzard omsider har klart det de opprinnelige prøvde på, nemlig å lage en defensiv hybridklasse. Å gjøre 1/3 specs offensive var mer et taktisk valg, for å sikre at noen i det hele tatt skulle gidde å levle en paladin, særlig før Prot ble en grindespec av dimensjoner.

 

De heter for øvrig Twilight's Hammer.

Lenke til kommentar

Synest de burde fjernet sperren mellom lagene siden lagene er helt identisk. "Krigen" mellom Horde eller Alliance er helt latterlig. Er ingen motivering for å sloss om du møter en fra andre siden.

Alle burde kunne velge egne allierte og blizzard burde tatt utgangspunkt i det.

Allianser burde kunne eie områder og sloss for å ta nye eller beskytte sine egne.

Lenke til kommentar

Faction change er nok en måte å skvise de siste kronene ut av denne melkekuen før blizzard kunngjør sitt neste MMO prosjekt.

 

Steget fra å tillate spillerne å betale for å bytte side, til det at Blizzard selv begynner å selge gull som kan brukes inne i spillet, er ikke lang. Blir mange arbeidsløse kinesere dog.

Lenke til kommentar

naturlig utvikling på et 5år gammelt MMO, en god måte å holde folk gående, 40mans raids med nåværedne taktikk og tankegang på bosser ville vært tortur. Greit nok at før kunne 10stk sove under

raidet og man fortsatt hadde progresjon, men nå må de fleste være oppegående. Å holde 40

oppegående folk rundt i 5-6timer i disse dager =no chance in hell :p dvs isåfall ikke for 99,9% av spillerne.

 

at de forandrer på stats mekanikk osv kan være lurt, spesielt for folk som bare vil spille og ha det

morro. Jeg har ikke spillt på ca 6mnd, har en lev80 DK og en lev70 paladin, og allerde nå sliter

jeg med å finne ut med hvilke builds som er best. Vet godt hva som var best da, men er så mye

små dilldall som blir justert, at å slå sammen mange av detaljene til lettere å følge med stats

og game mechanics synes jeg bare er greit. Kipt for iherdige elitistjerks ol. men greit de andre

90% som også betaler for å ha det morro.

 

Blir vel å spille cataclysm når det kommer, liker å levle opp og utforske, men hopper vel fort av

igjen etter noen mnd. Spesielt når SW:tor er på horisonten :)

Lenke til kommentar

Selv om jeg er uenig med artikkelforfatter på flere punkter, så ser jeg med fryd at artikkelen ikke er skrevet og formulert i samme retning som Blizzard Activision velger å ta spillet - nemlig forenklet. Jeg husker selvfølgelig ikke hvem som skrev om de to forrige ekspansjonene, men jeg husker ergelsen over at man forenklet språk, ikke nevnte stedsnavn eller andre detaljer for å la så mange som mulig forstå artikkelen.

 

Dette er noe som går igjen veldig ofte på flere forskjellige publiseringsnettverk, noe jeg har sett meg litt lei av. Jeg forstår nødvendigheten når temaet er et nytt spill hvor mange ikke har kjentskap til emnet, men når man snakker om ekspansjoner så velger jeg å være så naiv og tro at svært få som ikke allerede spiller og har interesse, kommer til å begynne og spille av en artikkel alene. Da er det herlig for oss som faktisk har vidd tid til spillet å se noe annet enn en fornorskning av pressemeldingen, skrevet av noen som åpenbart har spilt spillet.

 

Kan hende det er bare meg ser det slikt, men jeg takker likevel! :)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Så viss du har vært borte fra spillet i 6mnd, så forventer du å vite den beste builden og hvilke stats som er best uten å lese feks noen patchnotes? Er det såååå vanskelig å bruke litt tid å sette seg inn i eventuelle forandringer, og tar det vekk ifra moroa? Jeg har en del passende kommentarer her men jeg skal ikke være så frekk. Ser bare ikke helt problemet med å bruke litt tid på å finne ut hva som er best, i stedet for automatisk BANG, denne builden er best.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...