Gå til innhold

Anmeldelse: Colin McRae: Dirt 2 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en gang en god anmeldese her på gamer.no! Gleder meg til dette ramler ned i postkassen den 10. september. Har spillt en del GRID mens jeg venter på DIRT 2, men må innrømme at det er mye artigere å kjøre på sand og i skog enn på asfalt. Men er det med en kartleser i DIRT 2 som forteller om neste sving? Kunne ikke se at det stod noe i anmeldesen om det, men regner med at det er det i og med at DIRT hadde det. GRID hadde det ikke.

Lenke til kommentar
Ser at codemaster har også truet dere til å gi det en bra karakter og ikke vise bilder av ingame grafikk. Og der sluttet jeg å bruke gamer.no

Takk for saklig og konstruktivt innspill i forhold til vår journalistiske uavhengighet og vurderingsevne. Når det gjelder bildene så hadde vi ikke anledning til å ta egne bilder og Codemasters har kun tilbudt oss denne type skjermbilder. Vi håpet likevel at Joachims tekstlige beskrivelser av det visuelle veiet opp for mangelen av egne skjermbildene.

 

Hvis dette er nivået du ønsker å ligge på som bruker på vårt forum, så er det ikke noe tap om du forlater oss. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Misliker "arcade" bilspill. Det første Colin McRae var greit nok, men Dirt og Dirt 2 synes jeg er tåpelig. Vil jeg ha arcade er det bedre med noe FPS eller brettspill av en eller annen form.

Bilspill ønsker jeg skal ha størst mulig grad av realisme.

Lenke til kommentar
Hvorfor spillet ikke heter Ken Block? Fordi det det egentlig er 2ern i serien, selv om Colin McRae selv døde i en helikopterulykke i 2007.

 

Dette er toeren i Colin McRae-serien: http://www.mobygames.com/game/colin-mcrae-rally-20 :)

 

Jeg vet at dette er etterfølgeren til CMR: Dirt, men jeg mener at de godt kan droppe Colin McRae-navnet nå. Dette spillet har fint lite med Colin å gjøre, og like lite med det han primært er kjent for (WRC). Samtidig profileres X-Games-folkene veldig i spillet, og det hadde passet mye bedre om tittelen hadde reflektert dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...