Gå til innhold

Sniktitt: Tony Hawk: Ride


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært skeptisk, er skeptisk, og kommer fortsatt til å være det. Men hvis det viser seg at dette faktisk fungerer på en like naturlig måte (lite sansynlig, men sikkert ikke langt unna) som å skate på ekte (skater selv) så kanskje det blir et kjøp fra min side :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

svært spent på denne tittelen selv! :)

Og håper dere i gamer får noen som skater til å teste da det skal skrive anmeldelsen! (om ingen av dere gjør det, har dere sikkert noen venner som gjør det?) Føler det blir ett viktig punkt i anmeldelsen som iallefall jeg vil ha med! :)

 

Ellers var det en bra skrevet sniktitt! Kommer mye bra fra dere nå! Fortsett sånn! :D

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke helt med StorPeder (hah, storebroren min heter peder, så det var litt rart å si)...

Gitarene til GH er jo herlige! og alle mine har vært gjennom mye juling! Trommesettet er en annen ting, men det er det jo tydeligvis ingen som får til skikkelig! :p

og om brettet virker solid som det sies her, så tror jeg ikke det blir noe særlig til problem! :)

Lenke til kommentar

Huff.. Ingen tvil om at Tony Hawk seriene har vert (og forblir?) melkeprodukter :) Lukter et snev av desperasjon fra utviklerne. Kan godt tenkes at deres nye prosjekt blir relativt bra det skal jeg ikke si noe på, men jeg foretrekker heller en skate "simulator" med håndkontroller i sofa eller sengen. For meg personlig er Skate 1 og 2 en liten spillrevolusjon innen sjangeren :)

Lenke til kommentar

Skeptisk til dette spillet. De yngre vil kanskje syntes dette er fett med et plastbrett, men de eldre vil garantert sette inn skate spillene inn i brødboksen igjen. Det er for vanskelig for Tony Hawk serien å hevde seg allerede så kort tid etter de fantastiske skate spillene og dette tony hawk spillet er ikke revolusjonerende nok for å havne i samme klasse som skate serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...