Gå til innhold

Sniktitt: Mafia 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette hørtes spennende ut må jeg si! :) Likte spesiellt det du nevnte ang å beholde spesielle biler. (GTA :angry: ).

Mulig dette spillet gir tilbake troa mi på sandkasse spill, fordi det klarte absolutt ikke GTA 4...

Edit: Gametrailers har lagt ut videoklipp som viser gameplay/interview av det som beskrives i artikkelen :D

Part 1 HD - Part 2 HD. Ser virkelig bra ut dette her ja!

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Vil også si at det var en flott skrevet artikkel. Storkoste meg gjennom begge sider.

Angående spillet så vil jeg bare si at jeg vil ha det nå med en eneste gang. Oppgradering av biler, godt slåssesystem, realistisk kjøring, snø og regn, awesome grafikk. Dette er spillet jeg har ventet på.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Etter å ha sett GT-videoene, som Kenichi-san linket til, så er jeg fremdeles ikke fornøyd med det lille jeg fikk se av kjøringen. Bilene ser for lett ut, altså at det ikke er tyngde i dem som trekker bilene tilstrekkelig til siden i svinger, eller presser ned fjæringene godt nok. Det er litt nip-picking, men når det er mye kjøring i et spill, så vil jeg ha det så realistisk som mulig.

Lenke til kommentar

Dette er et av mang spill jeg gleder meg til. neste halvår fram til etter Mafia 2 kommer til å bli flott. Tror det vil avslutte med en formtopp med Mafia 2 ut i fra det jeg har sett.

 

Synes 1ern var vanskelig, men det er jo en god stund og mange spill siden så håper jeg ikke har det problemet nå.

 

Synes det med at man kan beholde biler høres spennende ut, er lei av at man ikke har det slik i andre bilspill. Det blir jo mest realistisk at man har en bil til man kvitter seg med den, den kan jo ikke bare bli borte.

Lenke til kommentar

Vi har dessverre ikke fått sette fingrene i spillet selv, så alle inntrykk er basert på presentasjoner av ekte gameplay. Kjenner ikke til om noen andre spillmedier har hatt tilgang til såkalt "hands-on". Som nevnt tidligere så har jeg vært veldig fornøyd med hvordan bilene oppfører seg i Mafia 2, selv om det selvsagt ikke er noen bilsimulator.

 

Det finnes helt sikkert en drøss med folk som har bedre peiling på bil enn meg her inne, så hvorvidt stiv fjæring er noe som er symptomatisk for biler fra femtitallet eller ikke skal jeg ikke uttale meg om :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...