Gå til innhold

Første glimt av Guild Wars 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg får kaste meg på bølgen denne gangen. Da Guild Wars 1 var nytt og spennende, var tilfeldigvis også WoW nytt og spennende, og jeg valgte det. Nå har jeg imidlertid ikke nok spilletid til å rettferdiggjøre månedlig betaling for annet enn Live Gold - da virker GW2 som et godt alternativ.

Lenke til kommentar

ENDELIG!

 

Har ventet på mer informasjon om dette spillet i evigheter, helt siden jeg til slutt begynte å gå lei av det første Guild Wars 1. Men før den tid kom fikk jeg heldigvis tid til å kose meg med det og alle ekspansjonspakkene. Jeg håper bare at dette spillet klarer å gjøre ting bedre på de feltene Guild Wars 1 ikke gjorde det så bra, men samtidig beholde alle de bra tingene med det første spillet, for eksempel PvP-systemet og begrensingen for hvor mange ferdigheter man kunne ta med seg av gangen.

 

Får håpe det blir et bra spill iallfall, men det får vell tiden vise, til slutt.

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fortsatt lol med folk som kaller GW et MMO og ser på det som en direkte konkurrent til WoW.

Du trenger ikke å måtte betale i måneden eller å være bundet til å løpe rundt med andre spillere i soner for å kalle et spill et MMO, og hvis du tenker deg litt om så har GW et 40 ganger så bra pvp-system enn WoW. Greit PvE delen til GW er kanskje dårligere enn WoW, men Arenanet og NCsoft tenkte på og lagde iallefall et spill uten den samme gamle oppskriften. Det kan man ikke si om WoW. Du kan se på det som det eneste MMO-spillet som har et pvp system der du ikke trenger å klikke på "Firebolt" hvert halvannet sekund for å vinne.

 

om du la ut en fanboy comment? ja det gjorde du. Om jeg er en GW fanboy, nei jeg likte ikke pve delen og er ikke en god pvp spiller så jeg sluttet og spille det etter noen måneder. Men at GW har det beste pvp-systemet i et MMO- til dags dato er en fakta.

Endret av Shoberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...