Gå til innhold

Blogg: Gamescom, dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å avslutte en avtale med et smil, tilby seg å ta bilder sammen og være generelt hyggelig for så å traske to meter bort og si «Det var et dårlig intervju. Mer enn halve Europa er sånn, og jeg hater det» er mildt sagt spesielt.

 

Har all hypen rundt Heavy Rain gått til hovudet på Cage, eller?

Lenke til kommentar
Å avslutte en avtale med et smil, tilby seg å ta bilder sammen og være generelt hyggelig for så å traske to meter bort og si «Det var et dårlig intervju. Mer enn halve Europa er sånn, og jeg hater det» er mildt sagt spesielt.

 

Har all hypen rundt Heavy Rain gått til hovudet på Cage, eller?

 

Jeg ble ihvertfall veldig spent på det intervjuet. Hva var det egentlig du sa?

Lenke til kommentar

Dere skriver godt og det her morsomt å kunne følge med på hva dere driver med (jeg er misunnelig!)

 

Likevel må jeg si at dere til nå har hatt en anelse negativ vinkling på "bloggen." Ut i fra det jeg ser virker det som det er noen ting som er bra, og mange ting som er dårlige. Er dette sant, eller er det bare jeg som er litt utrent i å lese essay? :)

Lenke til kommentar

Skal få til et gruppebilde av oss alle tre i kveld. Spørsmålene til David CAge skal dere få se når Heavy Rain-saken publiseres :)

 

Den negative vinklingen som har vært i bloggen har en rimelig naturlig forklaring, i grunn. Når man farter over så mye stoff og trasker rundt i paradis med en drøss privilegier så er det lett å bli bortskjemt på fine opplevelser. Når man først får en negativ opplevelse vil den dermed forsterkes og bite seg fast som en av de mest minneverdige tingene med dagen. Vi storkoser oss her nede, noe dere nok kommer til å forstå i enda større grad når artiklene herfra begynner å trille ut for fullt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...