Gå til innhold

Fable III kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var gode nyheter. Molyneux virker som en veldig engasjert og lidenskapelig utvikler, så jeg håper at han lykkes med konseptet for Fable 3. Fable 1 og 2 nådde ikke helt til topps, men kanskje det går bedre nå når de allerede har en fungerende spillmotor som de kan bygge videre fra?

 

Det ser iallefall ut til at 2010 blir et meget bra år for oss med X360. :)

Lenke til kommentar

Høres morro ut, men etter hva jeg forstår så var lansering av Fable II episoder + Fable III det eneste som ble presentert under Microsoft sin pressekonferanse. Kan vel si mildt sagt si at Sony tok rotta på MS på denne messen, skulle ikke dette være en revolusjon ifølge nedtellingen til LionHead?

 

Velvel...har egentlig blitt for godt kjent med Molyneux til å være direkte sjokkert.

Lenke til kommentar

Grafikken er den minste av mine bekymringer, jeg vil heller se større nyvinninger i denne oppfølgeren enn det var fra Fable til Fable II.

 

Var dette en del av Microsoft sin presentasjon eller er den senere i dag?

 

Slik jeg forsto det var dette alt Microsoft hadde for Gamescom i år.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Grafikken i Fable II er jo nydelig etter min smak så grafikken blir ikke noe problem.

Jeg gleder meg til å se hvordan spillet blir med å bli konge osv. Noe som hadde vært ganske kult var om f. eks jeg var en ond konge og det ble startet et opprør mot meg, så kunne jeg henrette en eller flere sivile for å få resten til å tie. Det er noe slik jeg vil se.

 

Hvis alle monstre er borte fra overflaten er det bare banditter osv man slåss mot da eller vil vi se vanlige dyr som stor bjørner osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...