Gå til innhold

Alan Wake ga oss frysninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan også konstatere at døgnrytme og vær skal være dynamisk. Dermed blir det hele uforutsigbart når det kommer til vær, samtidig som du hele tiden smågruer deg til at mørket faller på – og gleder deg som bare det til soloppgang når det står på som verst.

 

Er ikke dette feil? Jeg er ikke så utrolig oppdatert på Alan Wakes utvikling, men i videoen dere linker til fra eurogamer mener jeg at det sies at utviklerne selv kontrollerer vær- og nattsyklusen, for å skape akkurat den ønskede stemningen i de forskjellige historiedrevene delene av spillet.

 

Misforstod jeg noe?

Lenke til kommentar
Vi kan også konstatere at døgnrytme og vær skal være dynamisk. Dermed blir det hele uforutsigbart når det kommer til vær, samtidig som du hele tiden smågruer deg til at mørket faller på – og gleder deg som bare det til soloppgang når det står på som verst.

 

Er ikke dette feil? Jeg er ikke så utrolig oppdatert på Alan Wakes utvikling, men i videoen dere linker til fra eurogamer mener jeg at det sies at utviklerne selv kontrollerer vær- og nattsyklusen, for å skape akkurat den ønskede stemningen i de forskjellige historiedrevene delene av spillet.

 

Misforstod jeg noe?

 

Kanskje en kombinasjon, kontrollert i historiesekvenser og dynamisk ellers.

Lenke til kommentar

Jaja, får håpe dette og forza 3 blir bundlet, kanskje da ser jeg en xbox 360 ved siden av tv'en.

Husker jeg las om dette i 05 i et spillblad jeg ikke husker navnet på (svart cover med hvit logo gameettellerannet, any1?), men noe sier meg at ventetiden kan gjøre dette like bra som da vi ventet på HL2 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...