Gå til innhold

Sniktitt: Operation Flashpoint: Dragon Rising


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra at Bohemia Interactive får konkurranse fra Codemasters. Så langt har de hatt monopol på denne sjangeren, og det er aldri bra.

 

ArmA II er et knallgodt spill, men jeg ble skuffa over alle de åpenbare feilene ved spillet. Feil som flere som spiller ArmA II opplever, og som er så åpenbare at man lurer på hva f*** quality assurance folka i BI har drevet med.

 

Ser fram til OFP2, og håper det blir bedre enn ArmA II, slik at Bohemia Interactive får noe å strekke seg etter.

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint 2? Det er ikke en oppfølger i rettslig forstand. BI har rett på eventuelle oppfølgere, men ikke navnet.

Ergo Operation Flashpoint: Dragon Rising, ikke Operation Flashpoint 2. Bare litt pirking i fra min side.

 

Men jeg synes det er utrolig bra av Gamer å sette fokus på begge utviklerne istedet for bare en. Forsett med det. :)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Edit: Ville vært morsomt å se om alle CoD-spillerne ville vært like flinke i et spill som dette.

 

Syns det blir teit å skrive sånt, virker som du mener du er et bedre menneske for å spille et mer realistisk spill... :p Begge spillene er tross alt her for å underholde oss, og folk har forskjellig smak ;)

 

Uansett, blir morro å prøve dette! :)

Lenke til kommentar
Edit: Ville vært morsomt å se om alle CoD-spillerne ville vært like flinke i et spill som dette.

 

Syns det blir teit å skrive sånt, virker som du mener du er et bedre menneske for å spille et mer realistisk spill... :p Begge spillene er tross alt her for å underholde oss, og folk har forskjellig smak ;)

 

Uansett, blir morro å prøve dette! :)

 

 

Hvordan i huleste får du det inntrykket av at jeg skriver det?

Jeg har jo ikke engang spilt noen av ArmA spillene, ei heller det første OF, jeg bare lurer på hvordan spillere som spiller CoD (som f.eks meg) med "stormløp taktikk" vil klare seg i et realistisk-spill, der man faktisk må være tålmodig.

 

Det som Villanden sier er jo fakta, men det er fortsatt lov å se for seg CoD-spillere løpe rambo i et spill de kanskje trodde var CoD med vehicles.

Å tro at jeg er en av de som rangerer menneskeverd etter hvilke spill de spiller er total skivebom.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Da kunne han heller ha spurt om jeg mente det på den måten, man dør ikke av å spørre, og man er ikke "dum" om man spør for å unngå misforståelser.

Jeg var selv en hardbarka CoD4 spiller, men jeg elsker realisme i spill, da det oftest betyr større utfordringer.

 

Det jeg mente var uansett den delen av CoD-spillere som har storm-løp taktikker slik man ser i Counter-Strike.

Med en slik tankegang ville det vært morsomt å se hvor lenge de varer i et slikt spill.

Men men, jeg forstår at det kan misforstås, som alle andre ting på denne tingen kalt: "internett":

Lenke til kommentar
Edit: Ville vært morsomt å se om alle CoD-spillerne ville vært like flinke i et spill som dette.

 

Syns det blir teit å skrive sånt, virker som du mener du er et bedre menneske for å spille et mer realistisk spill... :p Begge spillene er tross alt her for å underholde oss, og folk har forskjellig smak ;)

 

Uansett, blir morro å prøve dette! :)

 

 

Hvordan i huleste får du det inntrykket av at jeg skriver det?

Jeg har jo ikke engang spilt noen av ArmA spillene, ei heller det første OF, jeg bare lurer på hvordan spillere som spiller CoD (som f.eks meg) med "stormløp taktikk" vil klare seg i et realistisk-spill, der man faktisk må være tålmodig.

 

Det som Villanden sier er jo fakta, men det er fortsatt lov å se for seg CoD-spillere løpe rambo i et spill de kanskje trodde var CoD med vehicles.

Å tro at jeg er en av de som rangerer menneskeverd etter hvilke spill de spiller er total skivebom.

 

Enkelt svar: dårlig. Snakker av erfaring. B)

Tilvendingen til tålmodighet etter å ha flash stormet meg gjennom COD4 maps er enorm. Det er nesten som ett avvendingsprogram. Men du lærer fort. Spesiellt i multiplayer når det gjerne tar deg 5 minutter fra basen til frontlinjene. ;)

Lenke til kommentar
hamle opp med ambisjonsnivået

 

Hvordan i all verden hamler man opp med et ambisjonsnivå, og har ikke alle utviklere ambisjoner om å lage det beste spillet i hvert fall innen for sin genre?

 

Edit: Jeg orker aldri spill som går for å være realistiske. For det første blir det for meg slik at det er veldig urealistiske spill som går for å være realistiske, fordi alt som er virkelighetsnært blir så feil sammen med det som ikke er det.

 

For det andre slapper jeg ikke av når jeg er dritredd for å dø. Og da dør jeg jo som bare det!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...