Gå til innhold

Krigen fortsetter for ArmA II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jo vert veldig greit om de hadde konsentrert seg om å få patchet opp Arma2 til ett noenlunde nivå.

 

Spillet inneholder ennå ett tonn av småfeil. Og oppgraderingspotensiale. Men de velger å satse på en ny pakke slik de kan selge mer. Siden de ikke har klart å fikse Arma2 siden utgivelsen, så tviler jeg på at Arrowhead vil være noe bedre med tanke på bugs.

 

Jeg er svak for "infanteri-sim", så det blir nok ett kjøp. Men jeg tror desverre OPF2:DR betyr slutten for min Arma karriere.

 

Spillbarhet > Simulering (til en viss grad) Arma2 > COD4 (alltid)

Lenke til kommentar

Tror ikke du har så mye å frykte der.

"Bohemia Interactive is fully committed to supporting the existing ARMA II user base whilst also working on the expansion pack, this will not only allow us to introduce a new and original theater of war to the simulation series, but also improve numerous areas of the core game, for both the original game and the expansion, where we can go even further with adding completely new features" said Marek Spanel, Bohemia's CEO.

Link: http://pc.ign.com/articles/101/1013678p1.html

 

Works on expansion CG started at january this year at Brno (ALTAR team) and after A2 release, rest of art people in Mnisek connected to that work. Programmers and designers now fixing A2 and branched project, when fixes are released as patches. As expect that design bugs in A2 are near to be solved (most of bugs is now in engine not in design), designers moved/will move to Arowhead. Programers as they work on expansion automaticaly fixing A2 engine, so dont worry.

Link: http://forums.bistudio.com/showthread.php?...417#post1404417

Lenke til kommentar

Folk må huske at generereing av nytt innhold ikke alltid har noe med bug fiksing å gjøre.

 

Sannsynligheten for at det er de samme folka som debugger grafikk/fysikk motoren, eller tweaker netkode o.l. er de samme som genererer nye våpen/kjøretøymodeller eller lager missions er de samme er veldig liten.

 

BIS har jo hatt en fin historikk med patching av spill, så jeg tviler på at de slutter helt med det p.g.a. en addon ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

BIS er meget gode til å patche spill det kom jo en patch for ARMA tidligere i år vis jeg ikke husker feil.

 

Og ja det er jo ikke de samme som fikser bugs som fikser nytt innhold :p siden det meste av kodinga allerede er på plass er det designerene som tar seg av resten. Jeg gleder meg stort til å spille i en mer nåtids konflikt med arabere etc "terrorister" og ikke bare kommunister hele tiden.

Lenke til kommentar

Arma (1) er ennå ganske buggy og lite optimalisert, så vil nå ikke si de pusser og fikser opp spillene før de begynner på noe nytt.

 

Fine lovord "må" de jo ha, sånn er det jo bare blitt etterhvert. Alt alle lager er jo verdens beste produkt helt til kritikere får se på det B)

 

Men skal slutte å være negativ. Håper det blir veldig bra!

Lenke til kommentar

Mulig jeg har hatt mye uflaks med ArmA 2, men tror aldri jeg har gått gjennom så mange forumsider, guider og rare påfunn bare for å få det spillbart. En stund siden jeg har vært innom det nå, så satser på at patcher har fikset på det verste, men at nært sagt annenhvert brett hadde bugs som gjorde det umulig å komme i gang, eller i verste fall tvang deg til å trykke "restart" etter en time eller to er virkelig ikke tilgivelig.

 

Men nå skal det også sies at spillet har mange flotte øyeblikk spennende oppdrag som, så er glad for at de fortsetter satsingen på ArmA. Håper bare det blir gjort en del mer testing før release denne gangen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...