Gå til innhold

Vi delte ut Champions Online-betanøkler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City of Heroes var jævlig bra og er fortsatt det, bare håper dem har kvittet seg med spesielle pvp soner som var fullstendig instansert. Akkurat det ødela alt. Skjønte ikke vitsen i å fly rundt i en verden med superkrefter når spillerne som var villains var i sin egen verden(instanse)

Lenke til kommentar

NAAAAAIS :D

skal så ha et beta key, men synes 14.00 var en litt dårlig tid, er jo på jobb då :p

men jobber som IKT konsolent så å få tilgang til pc og internett blir isje så gale.

raskt spørsmål: når begynner og kor lenge varer beta'en?

og til slutt, tusen takk gamer :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

har testa dette, og må si jeg ble litt skuffet fordi jeg trodde det var en åpen verden, ikke instanser...jeg hater mmo spill som har instanserte byer osv, Kan fortelle at det er forskjellige "rooms" i hvert sted, etter det jeg husker kan et slikt "room" ha maks 100 spillere, så du føler ikke helt at du er omgitt av mange andre mennesker. Hadde det ikke vært slik så hadde jeg kjøpt dette spillet, men det ødelegger spillet for meg med en gang. Utrolig trist siden jeg trur jeg hadde trivdes veldig godt i Champions universet, men jeg kan bare ikke se for meg å skulle møte en venn in-game å måtte avtale hvilket rom vi skal være i... :/

Lenke til kommentar

Er med i closed beta selv. Trodde ikke at jeg kom til å like instanced systemet, men synes at det fungerer. Får ikke den følelsen av at verdenen er overfylt med superhelter (noe som kunne blitt tilfellet med open-world).

 

Er jo en helt fantastisk character editor som er i spillet. Er vel slik at dette i seg selv nesten gjør at spillet er verdt å spille (selv ov den er rimelig lik editoren i CoX).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...