Gå til innhold

Nytt Football Manager annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne godt tenkt meg mulighet til å se bilde av stadion i 3D.

 

Og ha valget mellom full styring, og vanlig styring før man startet et spill. Med full styring kunne man selv valgt når og hvor mye stadion skulle bygges ut, og hvordan den hadde blitt seendes ut.

 

Det er selvsagt bare noe jeg drømmer om siden det sikkert ville kostet utrolig mye for å få tillatelse til å ha de ekte stadionene med i spillet.

Lenke til kommentar

Gleder meg som vanlig til årets utgave. Er litt skeptisk til at det skal toppe 2009, men som oftest blir de jo marginalt bedre for hvert år. Som vanlig vil vel også spillet være et bughelvete uten like frem til jul, men er lov å håpe på at de klarer å begrense dette i år.

 

Og ha valget mellom full styring, og vanlig styring før man startet et spill. Med full styring kunne man selv valgt når og hvor mye stadion skulle bygges ut, og hvordan den hadde blitt seendes ut.
Enig. Det er for all del realistisk at kommune og gud vet hva blokkerer forsøk på å bygge ut stadion, men det er veldig kjedelig når man vinner La Liga og CL år etter år med en stadion som tar 25 000 fordi man nektes å bygge ut, evt. at det utvides med skrale 3000 seter for hver oppgradering(egenopplevd med Levante).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...