Gå til innhold

Action mot strategi i Battleswarm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spillet suger :(

Ble skikkelig hekta på det jeg.

 

Jeg trur problemet er at som alle multiplayer spill er det veldig avhengig av at motstanderne dine er istand til å gi deg motstand, og i Battleswarm så er læringskurva mye verre for insekta siden soldat-sida er rimelig rett fram. Og det er uten å nevne balanseforskjell, for det er det for vanskelig å sammenligne før vi ser folk med jevnt skill nivå mot hverandre :/

 

Prøv det igjen i slutten av uka så tenker jeg det er andre baller.

Lenke til kommentar
Spennende. Blir vel i samme kategori som Natural Selection.

Skal prøves.

Soldat sida minner en del om Natural Selection bortsett fra at alt skjer utendørs her, men å spille som insekt er fullstendig i RTS modus så det blir som om du overtar for AI Director i Left4Dead men blanda med en svær dose Starship Troopers istedetfor zombier.

 

Bortsett fra Starship Trooper så låner det veldig ifra Starcraft. Her mange av de samme rollene som Zerg units har, men i tillegg får du healere som fungerer som terran medics, bugs med stealth, tunneler, artillery bugs som fungerer som siege tanks og en del annet digg som de har finni på på egenhånd som f.eks levende skjoldvegger, bugs med sjukdom, gift og snarer.

 

Natural Selection er FPS med masse RTS elementer for begge sider mens det her er en del vanskeligere å definere iom at motpartene har helt ulikt gameplay.

Endret av Cecil Donnerberg
Lenke til kommentar

Noen runder som soldat igår, og jeg kan ikke si jeg likte det.

Jeg synes området du kunne bevege deg på enkelte map var alt for lite (som å gå i en usynlig tunell). Jeg fikk heller aldri noen god følse med våpnene, og det var egentlig bare å holde skyteknappen nede hele tiden.

Med tanke på at grafikken er så som så forventer jeg et litt bedre gameplay.

 

Jeg skal teste den andre siden ikveld, så får vi se om det er mer mer interessant.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette spillet er helt knall. Feorst virker spillet litt ubalansert, men Bug-spillerene maa egentlig bare laere seg aa lure motstanderene. Man maa preove og feile, og laere og preove nye strategier.

 

Jeg synes dette spillet er toppers! Trenger litt flere hotkeys paa Bug, men de kommer nok i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...