Gå til innhold

Blur får novemberlansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at alle bilspillene som har kommet den siste tiden bare er søppel. Jeg kan ikke fatte å forstå hvorfor utviklere tror at ingen bryr seg om fysikken eller måten hvordan bilen oppfører seg på. Bare se på Fuel, genialt spill men HORRIBEL kjørefysikk, det som ødela hele spillet.

Skulle ønske jeg var en dyktig utvikler slik at jeg kunne brukt evnene mine til å lage SKIKKELIG spill med kvalitet, istedenfor det dritet som har blitt slengt ut på markede den siste tiden.

 

Selv spiller jeg Live For Speed, noe som jeg har gjort siden 2003, og har til gode å spille et spill som hare bedre kjørefølelse, det føles bare så .. rett! GTR var vel og bra, men var alt for mye grep på bilene og generelt alt for lett å kjøre.

 

NFS serien trenger jeg ikke engang å nevne, for dem er så rævkjørte at selv Elton John ville hatt lyst til å kjøre dem godt opp bakfra. Får håpe at Shift blir annerledes, eller så kommer det til å bli hetende NFS SHIT.

Lenke til kommentar

Nja, er litt spent på dette. Det jeg IKKE kan finne utav, er om man kan personliggjøre bilene i dette spillet (velge akkurat åssen farge man vil, og velge blant et godt antall felger, trimme bilen osv.). Ser artig ut, men akkurat nå sitter jeg vel egentlig og leser mest om Forza 3! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...