Gå til innhold

Aliens vs. Predator i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte 1'ern masse.

 

Aliensen var utrolig irriterende som motstander, spesielt om du var meneske husker jeg. Hadde jo en viss sjanse om du spilt predator, men det ble litt problematisk at spesielt aliensen respawnet litt vell hyppig, og kom bak deg fra områder du hadde vert der det ikke fantes innganger. Enkelte steder kunne man se at de plutselig dukket opp fra løse luften.

 

Syntes aliensen var irriterende og spille også forsåvidt. Så egenlig så spilte jeg vell bare som predator.

Lenke til kommentar

Hurray! Har sett alle fimene sop spilt A vs P på ps2. Husker 1ern, første gang jeg fikk "boomerang frisbeen" som det viser i filmen. Det var solnedgang ved havet og jeg var lykkelig :) Jeg kastet frisbeen og så den bbli færre og færre pixler til jeg innså at den nok aldrig kom tilbake :cry:

Lenke til kommentar

Virker som dem tar filmen langt mer seriøst nå. Ser dem har endelig gitt oss totalt åpne omgivelser sånn at Predatoren kommer til sin plass. Effektene ser råe ut! De kan klatre oppi trær osv. Gleder meg utrolig mye. Ser veldig gjennomført ut. Ligger en del trailere på hjemmesiden som MÅ sees.

Lenke til kommentar
Når de åpner pyramiden sendes et automatisk signal til et Predator-jaktlag i rommet, og de haster til planeten for å stenge den igjen. Det er nemlig noe i den de helst ikke vil ha på frifot, og du kan sikker gjette hva det er.

 

Hmm den pyramiden er jo en slags manndommsprøve\treningsromm for Predatorer. Biten jeg er litt usikker på er om det ikke er meningen at mennesker skal finne den for å utløse mekanismen i pyramiden, det er uansett mennsker som har blitt brukt hele veien for å aktivere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...