Gå til innhold

Nytt spill fra Peter Jackson-studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve setningen skulle fortalt deg at dette ble skrevet med humoristisk undertone, når det heller ikke hjelper med en blink smiley for jeg nokk bare fortelle deg. Det var ikke helt seriøst, det er nok en mulighet at Filmene han inkl hans team fikk en haug Oscar for er sett av flere ja.

 

Men han lærte seg nok et pr triks han tok med seg i kult splatter filmene nevnt først i forhold til Lord Of The Rings filmene ( forøvrig regnet med 18 års grense og masse orc blod når jeg først Hørte PJ skulle stå bak den, det ble det jo ikke noe av.. selv om 12 års grense er altfor lavt for filmene)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Uansett, har PJ jobbet med et spill som faktisk har blitt utgitt..?

 

Det ser jaggu meg ikke sånn ut. imdb.com har ingen info om hans spill, dessuten er vel Halo-filmens hans kansellert også sånn for å top it all off.

 

Og er det nødvendigvis greit at filmregissører begynner å lage spill?

Lenke til kommentar

Nei da, det var ikke noe stempling om at de gjør en automatisk ræva jobb, jeg bare tenkte det kunne være interessant å få en diskusjon rundt forskjellene på å lage spill og film og selv om man vet litt om å fortelle en historie så har man en del verktøy og virkemidler i spill man ikke finner i film.

 

Fant denne på VG nå - [Microsoft] Bagateliserer Peter Jackson-brudd.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...