Gå til innhold

Shepards historie fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til dette, kom meg igjennom 1'eren på alt for kort tid (jeg satt hele dagen, tre-fire dager på rad sier dama, men føltes som om jeg bare brukte noen timer av dagene.) Godt å høre at vi får fortsette på vår egen historie, håper det kommer mye godt ut av det utenom historien også.

Lenke til kommentar

Pokker.

 

Jeg vil spille gjennom Mass Effect en gang til for å se hvordan det er å være bad guy, men siden jeg har en ganske så ålreit karakter nå må jeg altså spille igjennom det enda en gang for å få et slik jeg ønsker i ME 2. Det er jo litt kjipt.

 

Bra spill, for all del, men 2 gjennomspillinger på rappen er det ingen spill som tåler.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg må spille gjennom en gang til. For i ettertid har jeg innsett at min romantiske eskapade med et visst blått, tentakkelhodet kvinnfolk hadde en distinkt eim av trophy fuck, at jeg er lei de kvasifilosofiske airhead-uttalelsene hun kommer med i tide og utide, og at Gunny Williams nok er den eneste for meg.

Lenke til kommentar
Da tror jeg at jeg må spille gjennom en gang til. For i ettertid har jeg innsett at min romantiske eskapade med et visst blått, tentakkelhodet kvinnfolk hadde en distinkt eim av trophy fuck, at jeg er lei de kvasifilosofiske airhead-uttalelsene hun kommer med i tide og utide, og at Gunny Williams nok er den eneste for meg.

 

Interessant; jeg tenkte helt motsatt av deg. Man blir vel aldri helt fornøyd uansett ^_^

Dog, jeg må uansett spille gjennom på nytt, da jeg har startet ny profil på boxen siden sist.

Lenke til kommentar
..men, du TRENGER jo ikke å importere personen, sikkert.. Så da kan du jo spille bad guy om du vil!?

 

 

Det er jo et godt argument i seg selv det, men jeg ønsker jo å fortsette med karakteren min slik den er nå - i hvert fall siden jeg risikerer å sitte og tenke "hm, hvordan ville dette vært med min Shepard?" hehe

Lenke til kommentar
Da tror jeg at jeg må spille gjennom en gang til. For i ettertid har jeg innsett at min romantiske eskapade med et visst blått, tentakkelhodet kvinnfolk hadde en distinkt eim av trophy fuck, at jeg er lei de kvasifilosofiske airhead-uttalelsene hun kommer med i tide og utide, og at Gunny Williams nok er den eneste for meg.

Ugh. Williams er en fanatisk kristen, maskulin og agressiv latina. Blue-space-chick oppfører seg ihvertfall som et ordentlig kvinnemenneske:3

Lenke til kommentar

Tja, du kan jo starte en ny character for å prøve badguy? Har selv 3 characters i høy lvl på Mass Effect, og de er litt forskjellige (ikke bare class).

 

Om du ikke importerer så får du valg hvor du får litt info og må ta lage en canon bakgrunn for charactern din, så du kan starte en ny karriere med den klassen og valg du vil.

 

At valgene man tok før har påvirkning på 2'ern er egentlig en av hovedgrunnene til at jeg kommer til å kjøpe ME2, det er ufattelig hyggelig å få en konsistent spillhistorie gjennom oppfølgerne. Som oftest er det en løs oppfølger, den følger historien, men hopper ofte pent over valg man har tatt i forgjengeren eller bare bestemmer seg for hvilke de vil og går derfra.

 

Skal bli morsomt å spille mer ME, både som snill soldier og ond adept...mener iallefall adepten var ond, eller så var det engineer'n. Var dama iallefall, slem hurpe er viktig.

Lenke til kommentar

Det gjelder begge, ellers vet jeg om en nordmann som hadde kommet i nyhetene...

 

Syns Mass Effect er ett godt steg i riktig rettning, det har mye action uten at det går utover historien. Håper side oppdrag får seg ett løft (ut ifra det jeg har lest og sett ser det iallefall slik ut) siden disse kunne bli litt tam i lengden. Dog, en god historie, ett godt persongalleri og ett spennende univers. Håper på mer av det samme i 2'ern, bare med forbedringer her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...