Gå til innhold

HTC-flaggskip med filmtjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer i andre kvartal ifølge pressemeldingen :thumbup:

 

hadde gått fra min DHD hadde det ikke vært for mindre internminne og vga frontkamera.. litt skuffet der gitt :nei:

 

Ja skjønner godt at du ikke vil bytte ut DHD med denne pga at den kun har vga front kamera :D

 

Selvfølgelig funker det bra med minnekort, såd et var jo en ubrukelig kommentar..

Tja, mange apps som ikke kan flyttes til minnekort osv. Men ja, noe reellt problem er det nok ikke!

Mange apps? Du mener vel noen få apps... Tror jeg har en eller to apps som ikke lar seg flytte til minnekortet, mens jeg sikkert har ett par hundre som fint lar seg flytte til minnekortet.

Lenke til kommentar

Tror jeg rangerer Samsung Galaxy S II fremfor denne.

 

Med sine 148 gram er den jo nesten som tanks sammenliknet med Samsung sine 117 gram.

Samsung har også Super AMOLED skjerm.

Trodde de fleste hadde fått med seg at Amoled ikke er ensbetydende med god skjerm, uansett om de kaller den super eller ei. Tror nok jeg hadde valgt HTC foran Samsung, any day...

Lenke til kommentar

hadde gått fra min DHD hadde det ikke vært for mindre internminne og vga frontkamera.. litt skuffet der gitt :nei:

Bruker du frontkameraet? Til hva, i så fall? Personlig kan jeg ikke huske å brukt et frontkamera siden den ene gangen jeg testet 3G-videosamtale i 2005 eller deromkring. Er nysgjerrig på hvilken nytteverdi det har.

Lenke til kommentar

hadde gått fra min DHD hadde det ikke vært for mindre internminne og vga frontkamera.. litt skuffet der gitt :nei:

Bruker du frontkameraet? Til hva, i så fall? Personlig kan jeg ikke huske å brukt et frontkamera siden den ene gangen jeg testet 3G-videosamtale i 2005 eller deromkring. Er nysgjerrig på hvilken nytteverdi det har.

helt ærlig så bryr jeg med nada med frontkameraet, men de lanserer 2modeller; thunderbolt som er ute og evo 3d som kommer i usa hvor begge har 1.3mpx så synes det er litt dumt/rart at vi da plutselig skal få vga, samt mindre ram enn evo og mindre rom.. ser ut som htc dog har endret utregninga av internminne.. fikk akkurat inn en desire s idag til sambo og den har 1.1 som htc melder, hvorav DHD har 1.2gb tilgjengelig av 1.5 meldte.. liker dog utseende samt resten av specsa på tlf så kommer nok til å vurdere nærmere..

Lenke til kommentar

Tror jeg rangerer Samsung Galaxy S II fremfor denne.

 

Med sine 148 gram er den jo nesten som tanks sammenliknet med Samsung sine 117 gram.

Samsung har også Super AMOLED skjerm.

Ikke rart den bare veier 117 gram når den er plastic fantastic. Sensation er laget i aluminium og vil nok gi en helt annen kvalitetfølelse.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...