Gå til innhold

XBMC får endelig egen fjernkontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dog ikke helt hvs en slik kan gi som ikke en XBMC-fjernkontroll app kan gjøre.

 

- Du trenger ikke koble deg til trådløst og lete i menyer for å finne og bruke den..

- Den har mye lengre batteritid enn mobilen din

- Den kan styre tven og stereoen din (så du slipper å ha flere kontroller)

 

Kommer absolutt til å vurdere denne :w00t:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

JEg er egentlig veldig skuffet over at det er brukt RF og ikke bluetooth. I dag så har jeg koblet en PS3 bluetooth fjernkontrol til min mini laptop og kjører med en installasjon av XBMC Live, fungerer utmerket.

 

Poenget med bluetooth er jo at man kan gjemme bort hele enheten i et skap eller få den ut av synet, og siden den alikavel leverer med en RF-dongle som må brukes så kunne de like gjerne ha gitt en BT-dongle, syntes jeg da.

 

Frank

Lenke til kommentar

Kjøpte denne for en stund tilbake (forhåndsbestillte i april). Veldig grei størrelse, men den er totalt ubrukelig for mitt formål da rekkevidden på RF er ca 1-2 meter når jeg kan se RF-dongelen. Mulig den er bedre egnet for å styre en bærbar du har sittende i fanget ditt. Ifølge pulse-eight er dette en feil i dongelen, men som det går frem av forumet til xbmc og pulse-eigtht er det ekstremt mange som har dette problemet og andre problemer. Absolutt ikke verdt å kjøpe inntil de får fikset alle problemene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...