Gå til innhold

- Samsung Galaxy S II forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en annen person som har gitt link (sjekk samsung galaly s2 tråden), der en person jobber for Orange i UK. Han har 1.2ghz modellen og sier det ikke blir forsinkelser, ivatfall ikke der nede. Mulingens det samme skjer her i Norge også. Så kanskje den kommer i slutten av april :).

Lenke til kommentar

I hvilken verden ser den ut som en etterlikning av iPhone 4?

I denne verden hvor begge produktene finnes.

 

Er det bare meg som reagerer på at April blir regnet med i første kvartal? April er vel per definisjon Q2?

Mulig de tenker tertial eller ift. regnskapsår, hvem vet.

 

Forbedringer fra Galaxy S:

 

- Dobbelkjerne

- NFC støtte

- Super Amoled Plus

- Android 2.3

- Touchwiz 4.0

- Tynnere, men større skjerm

- 8 MP med LED flash

- Full HD filming

 

Sikkert flere, men kommer ikke på mer nå.

 

Lovende. Det som gjør meg litt skeptisk er at jeg ikke vet hvor lenge jeg må vente på honeycomb. Hvor lang tid tok det før S fikk/får gingerbread?

 

Også litt synd at de ikke har økt oppløsningen når det tross alt er en 4.3" skjerm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ok så dermed var kanskje Gingerbread den raskeste oppdateringen til nå. Kun 4 måneder etter release av Gingerbread.

 

Det er dog denne lange ventetiden fra release som gjør at jeg er skeptisk. Litt raskere oppdatering samt høyere oppløsning på denne store skjermen så hadde jeg muligens byttet telefon når denne kommer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

180186.png

Bilde av Iphone4 og Galaxy S II

 

Dette er den eneste vinkelen man kunne si de ligner, og de ligner vel ikke mer enn en opel og en peugeot.

 

Har du forresten sett hvordan Electrolux sin siste vaskemaskin ligner på Miele sin? WTF?? Runde brytere og åpning forran lissom?

Endret av oisteink
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det ser ut som vi hadde rett siden det ser ut som Apple i senere har saksøkt Samsung pga. designen ;). At man ikke har øye for viktige detaljer i design er jo noe helt annet.

 

Ellers, hva er årsaken til at du linker til min profil? jøjje meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...