Gå til innhold

Appen som sletter gårsdagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet, det er fortsatt de som tror det er kun Apple som gjelder når det er snakk om ÆPPS.

 

Jada, det er mye bra og kvalitetssikrede ÆPPS hos Apple både for iPad og iPhone men Android har faktisk også blitt et svært bra alternativ. Og det er sant som du sier, svært lite omtale av Android. Men som du sikkert vet er det snakk om penger. Ja, PENGER! Det er nok flere som klikker inn på en artikkel som har med iOS å gjøre enn Android.

Lenke til kommentar

Du vet, det er fortsatt de som tror det er kun Apple som gjelder når det er snakk om ÆPPS.

 

Jada, det er mye bra og kvalitetssikrede ÆPPS hos Apple både for iPad og iPhone men Android har faktisk også blitt et svært bra alternativ. Og det er sant som du sier, svært lite omtale av Android. Men som du sikkert vet er det snakk om penger. Ja, PENGER! Det er nok flere som klikker inn på en artikkel som har med iOS å gjøre enn Android.

Apple sin App Store er meget godt gjennomført, og har ofte fenomenale apps på forsiden, i tillegg til generelt bedre apps (før du dømmer meg for å være Apple-fan, kan jeg bare nevne at jeg har HTC-telefon og Zune HD). Android Market har gode apps, men de er mye vanskeligere å finne. Man må virkelig teste mange apps for å finne gullkornene, sammenlignet med på iOS.

 

Og så klart handler det om penger, hva forventer du? Nettstedet må da tjene penger, og skriver derfor målrettede artikler. Men sett fra samme side, kan det jo nevnes at mange mobilinteresserte er Android-brukere...

 

"App" er et godkjent norsk ord, fra og med ifjor :)

 

Hvor ofte ser man apps av denne kvaliteten på Android? (WP7-spill)

http://www.youtube.com/watch?v=ApSNAxeW830

Lenke til kommentar

NFS Shift på Galaxy Tab knuser i alle fall det spillet der grafikkmessig hvis det var det du tenkte på. Ellers har man jo en rekke andre HD-spill til Android fra Gameloft.

 

Ellers forventer jeg at alle vil tjene penger derfor tar jeg daglig mine forhåndsregler.

 

Ellers er jeg enig i at app store er bedre oppbygd og lettere å finne frem. Der har Android market forbedringspotensiale.

Lenke til kommentar

NFS Shift på Galaxy Tab knuser i alle fall det spillet der grafikkmessig hvis det var det du tenkte på. Ellers har man jo en rekke andre HD-spill til Android fra Gameloft.

 

Ellers forventer jeg at alle vil tjene penger derfor tar jeg daglig mine forhåndsregler.

 

Ellers er jeg enig i at app store er bedre oppbygd og lettere å finne frem. Der har Android market forbedringspotensiale.

Det er snakk om generell spillkvalitet. Hvis du finner en lengre demo av spillet, ser du at alt ned til menyanimasjoner og spillyd mm. er blankpolert - noe som tilsammen skaper en fantastisk mobil spillopplevelse. Joda, NFS Shift er bra, men hvorfor finnes jeg ikke det (eller Modern Combat 2) på Market? Såvidt jeg vet, er det restrisksjoner på filstørrelse på apps til Android. I tillegg til at fantastiske apps ikke nødvendigvis kommer til toppen i det hele tatt like mye som på andre plattformer.

 

Jeg sjekket

av NFS Shift på Galaxy Tab, og jeg vil faktisk påstå at grafikken på de to spillene er av relativt lik kvalitet.

 

En viktig faktor er også minispill av høy kvalitet, og ikke bare Assassins Creed og Need for Speed, som ikke akkurat er noe du plukker opp og spiller mens du venter på bussen.

Lenke til kommentar

Fordi de ligger ikke på Android market. Du skreiv (ordrett): "Hvor ofte ser man apps av denne kvaliteten på Android? (WP7-spill)"

 

Og jeg svarte angående hva du får av spill til Android, ikke hva du finner på Android market. NFS shift finner man i Samsung sitt "market" helt gratis og Gameloft har sitt eget market.

 

Hvis du er interessert i å gå dypt inn å diskutere spillkvalitet, menyer, grafikk, spill som passer å spille mens du venter på bussen, sitter på dass å driter, hører på at kjærringa kjefter eller sammenligne en haug med spill er ikke jeg rette personen å diskutere det med.

 

Poenget mitt var bare at det finnes kvalitetsspill til Android også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...