Gå til innhold

Filmstudioer planlegger eksklusiv streamingtjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som det er et marked etter kinovisning og tilgjengelighet i butikk de er ute etter, der on-demand & dyre filmkanaler ligger i dag. Greit alternativ til å kle på & kjøre med 2 unger på kinoen, betale for bensin, parkering, billetter, dyr brus & popcorn & snacks samt å måtte dra dem med seg en etter en på dassen midt i filmen uten å kunne sette på pause, dra hjem når det er 30min igjen fordi en synes det er kjedelig osv... Eller en gjeng kompiser som sitter sammen en kveld. Så er ikke dette alternativet så galt likevel? For den som samler på film eller sitter alene i sofaen på mandagskvelden og lurer på hva man skal ta seg til er ikke produktet like bra. Da er det nok billigere og vente til den er tilgjengelig i butikken til en lavere pris.

Lenke til kommentar

Her er jeg faktisk litt enig med kino-eierene. Det er helt greit å si at man ønsker å dekke den gruppen mennesker som av diverse årsaker ikke får sett filmen på kino. Men da kan man jo drøye det litt lenger enn 2 mndr. Det er her stor forskjell på 2 og 3 mndr slik jeg ser det. Pa den andre siden så går jo ikke filmer så veldig lenge på kino etter premieren. Problemet ligger nok i de mindere kinoene som må utsette enkelte filmer noen uker for å utnytte kapasiteten i kinoen bedre. Men år det her er snakk om 4 store filmselskaper her så burde det være ganske banalt å spre premierene slik at småkinoene også får med seg "alt".

Lenke til kommentar

Kino er ikke sååå fantastisk... Ikke direkte superbehagelige seter, bildekvaliteten er ikke spektakulær, ikke kan man pause filmen hvis man virkelig vil på do, prisen er noe stiv, ihvertfall hvis man tenker totalpris for 3-4 stk inkludert brus og popcorn. Blir fort 500-600kr for 3 personer.

Komfort- og kvalitetsmessig er det ikke mye verre i en god del stuer rundt om i landet. Så hva er grunnen til å gå på kino? Ok, stemningen sammen med 500 andre er en ting, men personlig syns jeg fordelen stopper der.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...