Gå til innhold

Test: iTrivia PalmKey2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

550 kr synes jeg var i dyreste laget. For noen uker siden bestilte jeg denne fra DX og tror den vil gjøre jobben bra. Den er litt større og dermed enklere å skrive på og har ikke pekeflate. Jeg liker ikke pekeflater og bruker heller trådløs mus.

 

Størrelse: 22,5 x 11,8 x 1,7 cm, 170 gram

Pris: 131 kr inkludert frakt

Lenke til kommentar

550 kr synes jeg var i dyreste laget. For noen uker siden bestilte jeg denne fra DX og tror den vil gjøre jobben bra. Den er litt større og dermed enklere å skrive på og har ikke pekeflate. Jeg liker ikke pekeflater og bruker heller trådløs mus.

 

Det er vel kanskje fordi man får med en pekeflate at den er litt dyrere? Og utifra den logikken er trådløs mus gratis!

Lenke til kommentar
550 kr synes jeg var i dyreste laget. For noen uker siden bestilte jeg denne fra DX og tror den vil gjøre jobben bra. Den er litt større og dermed enklere å skrive på og har ikke pekeflate. Jeg liker ikke pekeflater og bruker heller trådløs mus.
Det er vel kanskje fordi man får med en pekeflate at den er litt dyrere? Og utifra den logikken er trådløs mus gratis!

Pekeflate utgjør nok ingen stor prisforskjell. Prisforskjellen utgjøres nok minst like mye av forskjellig merke og at norske forhandlere gjerne tar litt mer fortjeneste og har litt mere kostnader med frakt osv.

 

Her er forresten to lignende blåtann-tastaturer: En med pekeflate og en med styreball. NB. Vær obs på at den med pekeflate runder 200-lappen og dermed risikerer mva og tollbehandlingsgebyr.

Lenke til kommentar

Jeg bruker et Cideko tastatur selv, ligner litt på dette, men museknappene er 360/PS3 style forran på enheten, en til hver pekefinger. Den er bevegelsesstyrt slik at musepekeren kontroleres ved å vippe på tastaturet. Synes det fungerer helt bra, ikke like presis som en mus, men til htpc-bruk er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Man finner billigere versjoner av dette med mer praktisk plassering av museknappene på både Dealextreme og ebay. Med touchpad, til ~200kr.

 

Er dere forrreste *sikre* på at denne fungerer med Android, HW? Android har nemlig *ikke* HID-profil som standard (noe som forresten er en fullstendig meningsløs mangel på en smartmobil i dag).

Lenke til kommentar
550 kr synes jeg var i dyreste laget. For noen uker siden bestilte jeg denne fra DX og tror den vil gjøre jobben bra. Den er litt større og dermed enklere å skrive på og har ikke pekeflate. Jeg liker ikke pekeflater og bruker heller trådløs mus.
Det er vel kanskje fordi man får med en pekeflate at den er litt dyrere? Og utifra den logikken er trådløs mus gratis!

Pekeflate utgjør nok ingen stor prisforskjell. Prisforskjellen utgjøres nok minst like mye av forskjellig merke og at norske forhandlere gjerne tar litt mer fortjeneste og har litt mere kostnader med frakt osv.

 

Her er forresten to lignende blåtann-tastaturer: En med pekeflate og en med styreball. NB. Vær obs på at den med pekeflate runder 200-lappen og dermed risikerer mva og tollbehandlingsgebyr.

 

vet du hva som er forskjellen mellom det du linket til og dette ?

Lenke til kommentar

Linux

Er disse fra dealextreme.com kovertible med linux ubuntu/mint? Jeg har tidligere hatt problemer med telefon og bluetooth i kombinasjon av ubuntu/mint, virker bluethooth bra mot Ubuntu/mint?

 

Jeg bestilte dette tastaturet fra DX tidligere i uken. Det står at det støtter Linux på på det bildet som viser innpakningen. Hvis jeg husker det, skal jeg teste det på min Lubuntu-maskin. Det går jo fort noen uker når man bestiller på DX.

Lenke til kommentar
550 kr synes jeg var i dyreste laget. For noen uker siden bestilte jeg denne fra DX og tror den vil gjøre jobben bra. Den er litt større og dermed enklere å skrive på og har ikke pekeflate. Jeg liker ikke pekeflater og bruker heller trådløs mus.
Det er vel kanskje fordi man får med en pekeflate at den er litt dyrere? Og utifra den logikken er trådløs mus gratis!

Pekeflate utgjør nok ingen stor prisforskjell. Prisforskjellen utgjøres nok minst like mye av forskjellig merke og at norske forhandlere gjerne tar litt mer fortjeneste og har litt mere kostnader med frakt osv.

 

Her er forresten to lignende blåtann-tastaturer: En med pekeflate og en med styreball. NB. Vær obs på at den med pekeflate runder 200-lappen og dermed risikerer mva og tollbehandlingsgebyr.

Er det noen mulighet for å skrive norske taster med slike tastatur fra DX?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...