Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia Play 


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engadget slaktet denne mobilen og mente at skjermen var noe at det verste de noen gang har vært borti. Skikkelig stor kontrast på Amobils og Engadgets oppfatning av skjermen da, i så fall...

 

Edit: Anmeldervideoen falt godt i smak! Fortsett med slike videoer! :)

Endret av Bullet in the Head
Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstått støttes ikke "vanlige" PSP-spill her, dessverre. Hadde det vært snakk om en PSP Go med innebygget robotfon hadde jeg nesten garantert kjøpt en, men det ser ikke sånn ut. Sto lite om det i anmeldelsen, men utfra det jeg har lest er det ingen kobling med PSN i det hele tatt, så om man har kastet en hel masse penger etter PS- og PSP-spill der, kan man kose seg med å kjøpe dem én gang til.

Lenke til kommentar

Hei!

Er det noken som veit korleis Sone Ericcsion Xperia Play sin grafikkprosessor "Qualcomm Adreno 205" er i forhold til LG Optimus "2X sin "GeForce GPU 333"?

 

Står i artikkelen at den per på samme nivå som "PowerVR SGX540", men ikkje om GeForce GPU 333 er over eller under...

Lenke til kommentar

Engadget slaktet denne mobilen og mente at skjermen var noe at det verste de noen gang har vært borti. Skikkelig stor kontrast på Amobils og Engadgets oppfatning av skjermen da, i så fall...

 

Edit: Anmeldervideoen falt godt i smak! Fortsett med slike videoer! :)

 

Nå skal det sies at anmelderutgaven til engadget hadde et par andre rare ting og. Manglende internminne etc.

 

Jeg var så heldig å vinne en xperia play og jeg kjenner meg ikke igjen i skjermproblematikken til engadget. Er råfornøyd så langt.

 

Vi får se etter at jeg har hatt telefonen en måneds tid ;-)

Lenke til kommentar

Hei!

Er det noken som veit korleis Sone Ericcsion Xperia Play sin grafikkprosessor "Qualcomm Adreno 205" er i forhold til LG Optimus "2X sin "GeForce GPU 333"?

 

Står i artikkelen at den per på samme nivå som "PowerVR SGX540", men ikkje om GeForce GPU 333 er over eller under...

Her er en test som inkluderer alle adreno 2xx gpuene:

http://www.anandtech.com/show/4243/dual-core-snapdragon-gpu-performance-1-5-ghz-msm8660-adreno-220-benchmarks/2

som man ser er ikke adreno 205 langt bak tegra 2 gpuen (tror ikke den har noe eget navn, er 333 mhz), men ikke noe spesielt å skryte av. Med tanke på at denne er så gjennomsnittlig kan vi kanskje håpe på å se de samme spillene tilgjengelig for alle android telefoner?

Lenke til kommentar

Finner ikke at dere fant de andre playstationspillene som er eksklusivt tilgjengelig for xperia play. For de interesserte:

Destruction derby

Medievil

Syphon filter

Cool boarders 2

Og jumping flash

 

Spillene koster ca. Nok 35,- per stk.

 

Sony lover at flere skal komme...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...