Gå til innhold

Vi får billigere SSD-enheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat det samme som Corsair og OCZ gjør/har gjort.

 

OCZ ble tatt med buksa nede da de "glemte" å endre på varenr og spesifikasjoner.

(kapasitet gikk ned og ytelse gikk rett i dass, de har ryddet/rydder opp etter seg men det burde vært unngått)

 

Corsair har allerede lansert sin 55GB basert på 25nm.

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

Om du tenker litt logisk, så ser du jo at prisene vil gå ned med denne!

Hvorfor det? Det finnes allerede flere tilsvarende enheter på markedet, G.Skill er ikke de første som hopper på 25nm NAND.

 

Ja, meg må si at jeg ser ikke noe obvious logisk forbindelse her heller. Hvis det var første 25nm enheten så kunne man vel kanskje sagt at dette var starten på en sansynlig prisfall, men dette er jo ikke den første en gang. Hva er det egentlig som er så spesiellt med denne?

 

Jeg er helt enig med at å ha en overskrift som går på pris - uten at noen prisinfo er oppgitt - er rimelig misledende.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Blir som å si "Det blir sommer neste år også!"

Selvfølgelig vil SSD bli billigere, ALT hardware blir billigere med tiden.

 

Men for å slutte å pirke, så ja, mer SSD på markedet! Har selv en SSD som OS disk, og det er den beste oppgraderingen jeg noensinne har gjort siden jeg kjøpte den første 64 bits AMD cpu'n som kom.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at Arsæll kan skrive gode artikler, jeg håper derfor han kan begynne med dette og la søppla ligge i papirkurven fremover. Det meste av "artiklene" som til nå er publisert under hans navn er med på å trekke snittet NED på hardware.no, sterkt misvisende overskrifter og mangelfullt samt uinterassent innhold i teksten er kun noen av gjengangerene.

 

Med mindre han er fredet på en eller annen måte så gi han et spark bak så han våkner, eller gjør han til redaktør da det tydeligvis ikke er noen kvalitetssikring av innholdet på hardware uansett.

Endret av s1337en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...