Gå til innhold

Test: Apple iPad 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på side 2 står det at det er et pluss at man må bruke iTunes... :nei:

Tro det eller ei, men mange av oss har faktisk ingen problemer med iTunes.

 

Noe jeg derimot reagerte på var dette, som på ingen måte er en ulempe:

 

En ulempe er imidlertid at Apples bærbare produkter fortsatt ikke støtter Adobe Flash.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Noe jeg derimot reagerte på var dette, som på ingen måte er en ulempe:

 

En ulempe er imidlertid at Apples bærbare produkter fortsatt ikke støtter Adobe Flash.

 

Huff nei! Å kunne velge om man skal ha flash eller ikke krever for mye hjernekraft!

 

iPad er desidert det beste nettbrettet på markedet idag! Er spent på hvordan Samsung sin nye Galaxy blir! :)

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe jeg derimot reagerte på var dette, som på ingen måte er en ulempe:

 

En ulempe er imidlertid at Apples bærbare produkter fortsatt ikke støtter Adobe Flash.

Det er mye som ikke er bra med Flash, det er de fleste klar over. Men uansett hvor mye du vrir og vender på det, er det en ulempe for brukeren at Ipad 2 ikke støtter Flash: flere nettsider og webapplikasjoner fungerer dårlig eller ikke i det hele tatt uten Flash.

 

Hvis du ikke har bruk for Flash er det bare å slå det av, men det funker ikke andre veien.

Lenke til kommentar

Ang at konkurrentene ventes å ha høyere pris. Acer sin Iconia a500 kjøpes for til 3.990(forventes inn om 2 uker) og Asus sin Eee Pad Transformer kjøpes for 3.995 hos komplett. Begge disse kommer med Honeycomb. I tillegg kan det sies at kameraene har bedre specs hos begge disse og at lagringsplassen er på 32GB, noe som tilsvarer iPad32GB til 4.890 hos Komplett. Android-nettbrettene har jo også microSD lagringskort, som kan utvide lagringsplassen til 64GB for noen hundrelapper ekstra.

 

Greit at de nye nettbrettene fra Samsung, Motorola, Lg osv sannsynligvis blir dyrere, men det finnes fortsatt konkurrenter som konkurrerer fint i pris med iPad2, og som faktisk er billigere.

 

(dette gjelder seff bare Wifi-modeller)

Lenke til kommentar

på side 2 står det at det er et pluss at man må bruke iTunes... :nei:

Tro det eller ei, men mange av oss har faktisk ingen problemer med iTunes.

 

Noe jeg derimot reagerte på var dette, som på ingen måte er en ulempe:

 

En ulempe er imidlertid at Apples bærbare produkter fortsatt ikke støtter Adobe Flash.

 

Det jeg reagerte på var egentlig at det på side 2 sto pluss for at man var bundet til iTunes mens det på side 3 sto minus for det.

Lenke til kommentar

Dette innlegget opprørte meg litt. For Apple sitt brett er ikke det tynneste nå i dag!!

Samsung har Verdens tynneste nettbrett! Brettet er 8,6 mm og veier kun 470g, Samsung lar ikke Apple passere de når det gjelder teknologi. Samsung knuser Apple når det gjelder teknologi og pris!

 

Samsung <3

 

galaxy-tab-ctia.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det i videoen, med smart cover er temmelig feil. Jeg har skinnversjonen og min funker fint. Tro det eller ei, men det er ikke noe problemer med "stå-funksjonen" (at du bruker den som støtte) og den er veldig stødig. Enten så fester du den ikke riktig eller så er det noe galt med den. Så gå i butikken å kjøp en ny. Så kan vi se om den fortsatt er så dårlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

på side 2 står det at det er et pluss at man må bruke iTunes... :nei:

Tro det eller ei, men mange av oss har faktisk ingen problemer med iTunes.

 

Noe jeg derimot reagerte på var dette, som på ingen måte er en ulempe:

 

En ulempe er imidlertid at Apples bærbare produkter fortsatt ikke støtter Adobe Flash.

Har ikke noen store problemer med iTunes jeg heller, men kan ikke på noen måte se at det kan være et pluss og bli tvunget til og måtte bruke iTunes..

 

Kjenner ikke tallene med tipper det er en ganske stor andel av dagens nettsider som innholder flash, hvordan kan det ikke være en ulempe på en slikt surfebrett?

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...