Gå til innhold

Gigabyte åpner for kjempedisker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du først har et high-end Gigabyte kort med x58 brikkesettet har man kanskje et 64 bit system, ala Windows 7 Ultimate 64 bit?

 

Men det blir jo gøy når dette kommer til alle hovedkortene til Gigabyte, tror nok det først er da folk faktisk kommer til å få bruk for det. Dumt det er hardware restricted, og ikke vanlig software som endrer Windows filer istede.

Lenke til kommentar
Verktøyet støtter foreløpig kun avanserte hovedkort fra Gigabyte, men planen er at det skal støtte alle hovedkort, men dette gjelder kun produkter fra Gigabyte.

 

Jeg pleier ikke være den som leser korrektur på alle artikler, for så å klage på forumet, men dette var utrolig klønete formulert :grin:

 

Synes jeg har sett mer og mer av denne typen språklig venstrehåndsarbeid på hw.no i det siste..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Synes jeg har sett mer og mer av denne typen språklig venstrehåndsarbeid på hw.no i det siste..

Google translate i kombo med sloppy korrekturlesing resulterer i artige språklige krumspring.

 

Edit;

Forøvrig virker 2TB+ disker på et 32 bit's OS litt som å sette en semitrailer henger på en T-Ford eller 12-spann hundeslede bestående av pappilon's.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Har jeg skjønnt det rett..at 2.13TB begrensningen kun gjelder 32 bit windows 7 og lavere, og at windows 7 64 bit støtter større disker enn 2.13TB men bare ikke som boot (på grunn av bios.....trenger GPT støtte i EFI bios for å kunne boote fra større disker??? Er dette korrekt?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...