Gå til innhold

Den beste løsningen for din iPad 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg kjøpte min første Ipad så ordnet jeg meg et tvilling-kort til den. For å spare batterier på Ipad så pleide jeg å slå av mobil-delen på den og kuin bruke wifi hjemme. Etter 2-3 mnd. da jeg kom hjem fra en reise og hadde brukt Ipaden mye over mobilnettet, begynte mobilen min å oppføre seg rart. Den ringte bare en gang før samtalen ble avvist. Herregud hvor jeg sleit med dette problemet, helt til det gikk opp et lys. Ipaden min lekte sentralbord med mine samtaler. Så jeg kan smertelig bekrefte at Telenor+tvillingkort+Ipad=no go! hehe :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Telenor og bruk av flere simkort!

 

Jeg har i dag følgende:

1. Iphone 3GS

2. Ipad

3. Tvillingsim kort

 

Så har jeg kjøpt en Ipad 2 og ringer Telenor for å få et nytt simkort. Jeg ønsker da å bytte ut mitt tvillingsim kort med et tivillingsim datatrafikk, dvs ren datatrafikk, eller få et datakort til på samme abonnement.

 

Dette går ikke i følge Telenor. De eneste valgene jeg har er:

1. Tegne et eget data abbonement (koster mer penger)

 

Jeg synes det er rart at de ikke har et tvilling datakort å tilby. Det virker som om de ikke vil tilby dette til oss som er kunder på et eksiterende abbonement, men bare vil tilby nye abonnement.

 

Er det noen som har prøvd følgende:

1. Bytte ut tvilling sim kort med et nytt tvilling micro simkort

2. Kan man benytte seg av ipad2 med micro sim kort og "deaktivere" tale på ipadden

 

Jake

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...