Gå til innhold

HTC med heftig 3D-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper :) Det var det jeg gjorde ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Kildeartikkelen er nå oppdatert til 1gb ram og 4gb rom, som virker om mulig enda mer idiotisk(ROM betyr read only, gjør det ikke?), går ut fra det er 4gb ram og 1gb flash. Ellers regner jeg med det skal være 960x540 som skjermoppløsning, da det faktisk er en oppløsning som er i bruk i mobiler i dag.

 

Det jeg likte best her var 1080p output over hdmi, som lover bra for gpuen i quallcom 8660 brikkesettet(bare synd det er cortex a8 basert).

Lenke til kommentar
Den "yter" 1,2 GHz faktisk. Enten så får dere lære dere hva en SoC er, eller så får dere holde dere unna smarttelefoner.
Hvorfor nevner du SoC? Språket ville jo vært like feil om det var en hvilken som helst annen cpu det var snakk om. At noe yter 1.2Ghz vil jeg si er feil fordi hvor kjapp en prossessor er pr. klokkefrekvens varierer.
Lenke til kommentar

Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper :) Det var det jeg gjorde ihvertfall ;)

 

Funker stort sett fint, men du må kjøpe fra riktig Nettverksleverandør, at&t ellet t-mobile f.eks. Sprint og Verizon bruker CDMA istedet for gsm og vil dermed ikke fungere i Norge

Lenke til kommentar

Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper :) Det var det jeg gjorde ihvertfall ;)

 

Funker stort sett fint, men du må kjøpe fra riktig Nettverksleverandør, at&t ellet t-mobile f.eks. Sprint og Verizon bruker CDMA istedet for gsm og vil dermed ikke fungere i Norge

 

Nå er jo faktisk AT&T og T-Mobile samme selskap :ph34r: pirkepirke

Lenke til kommentar

Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper :) Det var det jeg gjorde ihvertfall ;)

 

Funker stort sett fint, men du må kjøpe fra riktig Nettverksleverandør, at&t ellet t-mobile f.eks. Sprint og Verizon bruker CDMA istedet for gsm og vil dermed ikke fungere i Norge

 

Nå er jo faktisk AT&T og T-Mobile samme selskap :ph34r: pirkepirke

 

Det er ikke gjennomført enda, pga "monopolsituasjonen" dette vil føre til, med kun tre store aktører i markedet. ;-)

Lenke til kommentar
Den "yter" 1,2 GHz faktisk. Enten så får dere lære dere hva en SoC er, eller så får dere holde dere unna smarttelefoner.
Hvorfor nevner du SoC? Språket ville jo vært like feil om det var en hvilken som helst annen cpu det var snakk om. At noe yter 1.2Ghz vil jeg si er feil fordi hvor kjapp en prossessor er pr. klokkefrekvens varierer.

 

Det er det som er poenget mitt. Når de sier et en cpu "yter" 1,2 GHz, har de null peiling på SoC's.

 

 

Det jeg likte best her var 1080p output over hdmi, som lover bra for gpuen i quallcom 8660 brikkesettet(bare synd det er cortex a8 basert).

Qualcomm snapdragon sin scorpion cpu kjerne er ikke cortex a8 basert. Den er laget av qualcomm. Det er likheter mellom scorpion og cortex a8 (13 stage pipeline og in order). Men det er også flere store forskjeller(som FPU enheten som har likheter med cortex a9 mm).

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...