Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

960x540? Yes please!

Mildt sagt på tide at de øker oppløsningen. Velkommen etter HTC :)

Håper skjermen blir bra mtp kontrast, farger, svartnivå osv. Da blir det fort en potensiell telefon for meg :)

 

 

Det er ikke bare bare å øke oppløsning.

Produsentene må få tak i nok skjermer som de kan selge.

Samt programvaren må også være klar.

Lenke til kommentar

960x540? Yes please!

Mildt sagt på tide at de øker oppløsningen. Velkommen etter HTC :)

Håper skjermen blir bra mtp kontrast, farger, svartnivå osv. Da blir det fort en potensiell telefon for meg :)

 

Økning av oppløsning er greit det, så lenge ikke HTC benytter samme type LCD-panel som Motorola gjør i sin Atrix. Den har også 960*540 oppløsning men bruker pentile matrix sub-pixel arrangement, slik som Samsung fikk mye pes for i sine AMOLED-skjermer (noe Samsung har fikset med f.eks. Samsung Galaxy SII).

 

Litt mer info på Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/PenTile_matrix_family

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Windows 7? Det heter da sannelig Windows Phone 7. Windows 7 er et PC-OS. Windows Phone 7 er et mobil-OS.

Aldri verden om dere hadde skrevet OSX i stedet for iOS.

Lenke til kommentar

960x540? Yes please!

Mildt sagt på tide at de øker oppløsningen. Velkommen etter HTC :)

Håper skjermen blir bra mtp kontrast, farger, svartnivå osv. Da blir det fort en potensiell telefon for meg :)

Det er ikke bare bare å øke oppløsning.

Produsentene må få tak i nok skjermer som de kan selge.

Samt programvaren må også være klar.

Det du skriver er selvfølgeligheter. "Alle" forstår at man kan ikke bare knipse med fingrene og så skjer det på magisk vis.

 

Faktumet er at HTC, som pleide å lede an når det gjaldt å slippe ekstrem-telefoner, henger et stykke etter noen av sine argeste konkurrentene på akkurat dette området. Denne telefonen kommer kanskje ut ca et år etter at Apple forbedret skjermen på sin iPhone. Om HTC har som formål å fortsatt vere med i teten, så er dette rett og slett ikke godt nok.

Lenke til kommentar

Hadde også håpet at den nye toppmodellen deres skulle ha dualcore.... Lurer på hvordan denne oppgraderte snapdragon kan konkurere med 2-kjerner...

 

Venter enda på en liten revulusjon innenfor androidtlf jeg... Synes ikke det er noen av tlf som er kommet til nå, eller som kommer de neste mnd som egentlig er noe major oppgradering fra HTC desire... Vi lgjerne ha en htc med dualcore, bra kamera, froncam, 3dskjerm og 3dkamera, hdmi og lekkert "luxus"-design :p Men ser ut som man kanskje må ty til andre produsenter i løpet av året da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...