Gå til innhold

Utsolgt i USA. Utsatt i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er jo ikke noe nytt. Dette er jo et ledd i å gjøre apple-produktene ettertraktet. det har de gjort ved alle iphone og ipad lanseringer.

 

Ser at andre produsenter prøver å kopiere Apple med denne stratigien, men de tar den ett steg videre. Papirlanseringer FTW!

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg glemte smilefjes. De kan filme katastrofen og legge det ut på Youtube. De burde eg. hatt LG Optimus 3D pad-en.

Ville det ikke vært bedre hvis heller hadde sendt dem noen video kamera da? og desuten hvem kommer til å ha tid til å filme når de må få tilbake livene sine igjen? litt lite gjennom tenkt?

Lenke til kommentar

Jeg glemte smilefjes. De kan filme katastrofen og legge det ut på Youtube. De burde eg. hatt LG Optimus 3D pad-en.

Ville det ikke vært bedre hvis heller hadde sendt dem noen video kamera da? og desuten hvem kommer til å ha tid til å filme når de må få tilbake livene sine igjen? litt lite gjennom tenkt?

 

Som jeg sa, jeg glemte smilefjes.

Lenke til kommentar

Jeg glemte smilefjes. De kan filme katastrofen og legge det ut på Youtube. De burde eg. hatt LG Optimus 3D pad-en.

Ville det ikke vært bedre hvis heller hadde sendt dem noen video kamera da? og desuten hvem kommer til å ha tid til å filme når de må få tilbake livene sine igjen? litt lite gjennom tenkt?

 

Det var bare en vits, ikke ta det ordrett. ;)

Lenke til kommentar

Vitser og ironi kan dessverre fort bli dårlige på forum, spesielt hvis man glemmer å bruke smiletegn. Og også i forbindelse med kjipe ting som skjer i Japan. Det er ikke alltid like morsomt å fleipe med andres ulykke.

 

Jeg ville eg. følge opp fleipen med iPad 2-nyheten, og hvor banalt sånne ting blir når det er borgerkrig i Libya og jordskjelv i Japan. På jobben har vi kødda med at det er drit dårlig at ikke japanerne har filmet tsunamien i 3D, men det er ikke like lett å overføre en sånn humor til et skriftlig forum.

Lenke til kommentar

Bør også nevnes at du bør ta ting som blir sagt på nettet med en klype salt, du vet, hele det ikke ansikt til ansikt og anonymitettingen kan fort bli en god grunn til å fleipe opp ting og ta ting ut av sammenheng. But in the end, it's all fun and games, isn't it?

Lenke til kommentar

"Its all fun and games until someone loses an eye" ;)

 

På den litt mer seriøse siden så er det som tidligere nevnt "vanlig" praksis å øke etterspørselen ved å senke tilgjengeligheten på et produkt. Gir man inntrykk av at det er vanskelig å få produktet så vil flere ha produktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...