Gå til innhold

Nå kan du se Formel 1 i HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er stort sett i en pakke ja - Du kan få kanalen via parabol for er 379,- i måneden.

 

Viasat parabol - 1,- for alt utstyret og montering, to første månedene gratis, så 379,- i måneden. Da får du de vanlige norske kanalene + viasat sine sportskanaler.

 

Alternativet er om du har canal digital kabel-tv, da koster sportskanalpakken til viasat 222,- i måneden. MEN - jeg tviler på at denne kanalen går i HD andre steder enn i Viasats egen parabolpakke.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
MEN - jeg tviler på at denne kanalen går i HD andre steder enn i Viasats egen parabolpakke.

Det er dét jeg også frykter. Det som videre suger med Canal Digital, er at den eneste måten å få Viasat Sport og/eller Viasat Motor, er med denne pakken som inkluderer TV1000, TV1000 Nordic, TV1000 Action, TV1000 Drama, TV1000 Classic og TV1000 Family. I løpet av to år har jeg vel tatt opp kanskje to filmer totalt fra disse kanalene. Foruten dette har jeg aldri sett mer enn fem minutter sammenhengende på noen av dem. Hvorfor kan jeg ikke få en ren sportspakke?! Bort med filmdriten og la meg betale en hundrelapp i måneden for de to sportskanalene!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...