Gå til innhold

Hvit iPhone 4 i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss. Trolling i 1. post. Gratulerer! Så vidt jeg husker er hvitt motefarge i 2011.

 

Wow! Mote! Virkelig første prioritet når jeg velger mobiltelefon!

 

 

Grusomt smart av Apple og ta bort hvit iPhone i starten, slik at de kan selge den atter en gang i April. For jeg er nemlig svært skeptisk på at en telefon blir tatt bort, fordi nyansene på den hvite knappen er feil.

 

Når du trodde den ikke kunne bli mere klysete/feminin :)

Ingen som stopper deg fra å kjøpe en billig plastmobil fra HTC vettu:)

 

Ingen stopper deg i å faktisk finne ut at HTC sine mobiler ikke er laget i plast.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du trodde den ikke kunne bli mere klysete/feminin :)

Ingen som stopper deg fra å kjøpe en billig plastmobil fra HTC vettu:)

 

Men til gjengjeld kan du få 4-5 plastmobiler fra HTC til prisen av en iPhone ;)

 

Om man velger de billige, vel og mene! Laserlars har tydeligvis aldri tatt i en skikkelig HTC-telefon, så jeg velger å ikke lage noen diskusjon ut av dette.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det finnes faktisk folk som kjøper stil over funksjon, men det er vel en problemstilling som er utopisk for dere nerder :-P

 

Og HTC sine mobiler har ikke stil?

 

Bare fordi du liker minimalistisk design og glass, betyr ikke det at HTC er laget under sovjetunionen, for å være et verktøy til folket.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Næææh!!!!! En hvit - HVIT - iPhone???? Når står ikke verden til påske!!! Dette må jo være en like stor verdenssensasjon som da vidunderet fikk mms...... :cool:

Akkurat det som slo meg også når jeg leste dette. At en mobiltelefon kommer i ny farge, WOW!!! Du snakker om nyhet. Stop the press!!!

Apple har balletak på Amobil, og de klemmer stadig hardere og hardere. Og jeg som trodde man måtte være en liten smule kritisk for å bli journalist, men der tok jeg feil...

Lenke til kommentar

Kult, det er et RYKTE om at det kommer en HVIT iPhone 4 i april. Amazing, dette RYKTET må vi skrive en fem setnings artikkel om. Utrolig viktig at en nettavis som omhandler mobiler må få folket til å vite om dette RYKTET før noe som helst er bekreftet.

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...