Gå til innhold

Som hånd i hanske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hva det er; et konsept!

 

Når de til og med har specs på telefonen/brettet, er det jo innlysende dette ikke bare er grafikk konsept fra en kunstner. Men det er jo innlysende han har rett til å promotere seg selv med konseptene, altså kan poste det på sin side.

 

Ang telefonen kom det en annen post for en tid tilbake, så dette er ikke første gang det kommer info om dette.

 

Poster som denne fra anotherzen får meg til å tro du er en Apple fantast, som bare er missunnelig det ikke er Apple som kom med dette. Hadde det vært Apple hadde denne tråden vært nedrent av Apple fanatikerer som hadde jublet og hyllet Jobs!

 

Dette er et revolusjonerende kosept! Kombinerer brett og telefon på en helt ny og super måte! HTC har nok virkelig gjort det stort får de dette på markedet!

 

jarle

Lenke til kommentar

Det er hva det er; et konsept!

 

Når de til og med har specs på telefonen/brettet, er det jo innlysende dette ikke bare er grafikk konsept fra en kunstner. Men det er jo innlysende han har rett til å promotere seg selv med konseptene, altså kan poste det på sin side.

 

Ang telefonen kom det en annen post for en tid tilbake, så dette er ikke første gang det kommer info om dette.

 

Poster som denne fra anotherzen får meg til å tro du er en Apple fantast, som bare er missunnelig det ikke er Apple som kom med dette. Hadde det vært Apple hadde denne tråden vært nedrent av Apple fanatikerer som hadde jublet og hyllet Jobs!

 

Dette er et revolusjonerende kosept! Kombinerer brett og telefon på en helt ny og super måte! HTC har nok virkelig gjort det stort får de dette på markedet!

 

jarle

 

Problemet her er at Amobil får det til å virke som om dette er offisielle HTC bilder og idèer, uten å nevne noe om opphav ++

Og etter posten din å dømme, så gikk du rett på og tror dette er offisielle HTC sitt verk.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Jeg vet det ikke er offisielt på HTC sin sider. Mitt poeng er at det overrasker meg veldig dersom det ikke er noe hold i det når det til og med er specs både på brettet og telefonen(e).

 

Jeg har vanskelig for å tro at dette bare er et grafisk konsept, og dette faktisk ikke er noe HTC jobber med, men som de ikke har lansert enda.

 

Edit:

aiaiaiai dette suger... sitat fra siden hans:

"All these concepts come from my mind and all is unfortunatly virtual ... "

 

Vel vel...jeg har aldri brydd meg om hypen rundt nettbrett før, men dette konseptet her fikk meg til å tenke på ny telefon/brett. Får håpe HTC tar tak i det...

 

jarle

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

Dette er konseptdesign. En stor del av designene stammer ikke fra direkte fra produsent. Noen er bestilt fra eksterne designere, mens andre kun er uavhengige prosjekter.

 

Som med andre konseptsaker, enten det er biler eller andre ting, er det sjelden at disse tingene kommer i produksjon uten store modifikasjoner.

 

Kilden til bildene fins i både tekst og kildeliste :)

Lenke til kommentar

Hm, høres ut som et spennende konsept, men ville det ha solgt? Jeg skal ærlig innrømme at jeg har et bruk-og-kast forhold til mobiler. Jeg kjøper som oftest en ny mobil fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg trenger en. Nå skal jeg ikke uttale meg for bastant angående nettbrett, men jeg ser for meg at det kan bli mye det samme her.

 

Etterhvert som de andre produsentene lanserte nye brett med nytt design, ville jeg nok i større og større grad bli misfornøyd med mitt modulbaserte brett. Ikke bare ville skjermen/rammen bli ripete og slitt etter et par år, men brettet ville framstått som kjent og kjedelig på tross av oppgradert innmat. Jeg tror de fleste ville falt for fristelsen til å kjøpe noe helt nytt i stedet. Hvor mange driver f.eks å oppgraderer PCen sin? Det er den enkleste saken i verden, men selv her på hardware.no er det ganske vanlig å bare kjøpe en ny. For ikke å snakke om "vanlige" mennesker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...