Gå til innhold

"Ny mobil" var gammel prototyp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å kunne sammenligne et ganske ferskt mobilt OS med et som har vært ute en stund. Copy/paste kommer nå i Mars forresten. Grensesnittet er faktisk ganske greit i bruk, nå har ikke jeg brukt Android så skal ikke begynne å kalle det drit i forskjell, men foretrekker WP7 over iOS for eksempel.Nåja, smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Som folk sier, litt urettferdig å sammenligne et OS som snart er i sin tredje generasjon (Android) med et rykende ferskt OS (Windows Phone 7).

Du kan jo sammenligne første utgaven av Android med første utgaven av Windows Phone 7. Lurer på hvem som vinner gitt...

 

Uansett, hvordan du kan kalle det enkleste og raskeste brukergrensesnittet blant de store OSene for mongo er for meg uforståelig. Har du i det hele tatt prøvd Windows Phone 7?

 

Jeg har nemlig prøvd både Windows Mobile 6.5, Android 2.3 og Windows Phone 7 og så fort de små tingene som jeg er litt missfornøyd med i WP7 er fiksa, så er det slutte på Android for min del. Til tross for at jeg liker Android ganske godt.

Lenke til kommentar

Det er to helt forskjellige operativsystemer. Jeg er også en sånn som fortsatt bruker XP(har brukt win7 og vista daglig i flere år, men liker XP bedre).

 

Det som er problemet med nye operativsystemer er at de skal gjøre alt for deg. Jeg vil heller ha ti ting å holde styr på, og at operativsystemet gjør 100% som jeg bil enn at jeg må tilpasse meg operativsystemet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...