Gå til innhold

Her er Force GT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke. Selv ville nok kabinettet mitt mye heller kledd en matt hvit disk, men passer vel fint inn for dem med haf kabinetter hvil jeg tro?

 

Ser ut til og bli fin ytelse på ssd framover nå, men synes prisen fremdeles er litt drøy. 2000NOK burde gitt oss rundt 350gig før det blir aktuelt for min del vertfall

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om fargen? Den skal stå inni PCen. PCen skal være lukket og stå under skrivebordet.

 

Ser ut til og bli fin ytelse på ssd framover nå, men synes prisen fremdeles er litt drøy. 2000NOK burde gitt oss rundt 350gig før det blir aktuelt for min del vertfall

Hvis du er opptatt av ytelse kan det lønne seg å spare en tusenlapp på prosessor og skjermkort for å finansiere en liten SSD. De færreste trenger hundrevis av GB med høytytende lagringsplass. Det er bare å bruke plassen smart. Ikke sløse den bort på film, musikk og sånt som bør ligge på harddisker.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om fargen? Den skal stå inni PCen. PCen skal være lukket og stå under skrivebordet.

 

Ser ut til og bli fin ytelse på ssd framover nå, men synes prisen fremdeles er litt drøy. 2000NOK burde gitt oss rundt 350gig før det blir aktuelt for min del vertfall

Hvis du er opptatt av ytelse kan det lønne seg å spare en tusenlapp på prosessor og skjermkort for å finansiere en liten SSD. De færreste trenger hundrevis av GB med høytytende lagringsplass. Det er bare å bruke plassen smart. Ikke sløse den bort på film, musikk og sånt som bør ligge på harddisker.

 

Fordåvidt enig, fargen er ikke så veldig fin, men hvor ofte ser jeg innsiden av maskinen min? Så sjeldent som mulig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om fargen? Den skal stå inni PCen. PCen skal være lukket og stå under skrivebordet.

 

ingenting som skal her! Jeg har PCen oppe på skriveborde og den står ofte nok åpent siden jeg fikle med den. Men det er nok de færreste som har vindu utskjæring ved harddisk ramme så jeg tror ikke det blir en problem. Blir bare automatisk litt sint når jeg se noen som "skal", alle har sine behov og gjør ting på sin måte.

Lenke til kommentar

Elsker bruken av "GT" i produkter som ikke har noen verdens ting med kjøring å gjøre. Nesten like kult som "turbo".

 

Det er marketsføring, tror et produkt med GT i navnet selge bedre eller får i hvertfall bedre oppmerksomhet en et uten. Synes det også ganske artig og fortelle til folk som spør at jeg har en XFX 5850 Black Edition(kjøpte den bare fordi den vanlige var utsolgt). Folk som ikke har helt så mye peiling tenke da bare "Waow for en nerd, kjøpe en black edition altså" eller" stillig når det heter black edition må det vare nåkka über altså" mens litt mer opplyste veit at det bare er den vanlige litt OCed^^

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om fargen? Den skal stå inni PCen. PCen skal være lukket og stå under skrivebordet.

 

Det er jo smak og behag Simen :)

Et PC kabinett (og innholdet også forsovidt hvis du er fan av vinduer) kan være et pyntemøbel/kunstverk hvis man driver med sånt. Mine krasjoner står ihvertfall skjedelnt gjemt under skrivebordet. Da hadde mye av vitsen med casemodding vært borte ;)

Når jeg skriver casemodding snakker jeg forøvrig ikke om jallabokser med mest mulig blinkende LEDs stappet inni =P

 

Det sagt - SSDer er jo så enkle å jobbe med pga. de ikke produserer varme at du kan jo gjemme dem helt bort om du vil, kle dem inn i noe materiale eller til og med spraymale dem uten at det vil gjøre noe fra eller til.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...