Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia™ neo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vi må imidlertid si at neo ligner kjedsommelig mye på billige Vivaz"...???? "Billig"? I skrivende stund er laveste pris på Vivaz kr. 1829,- i nettbutikkene. Vivaz har holdt seg forbausende godt i pris med tanke på at mobilen ble lansert i januar 2010. Men at telefonen med hensyn til bl.a. byggekvalitet oppleves som "billig" er noe helt annet.... :cool:

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel når SE klarer å få telefonen ut på markedet. Det er vel knapt noen produsenter som forskyver lanseringsdatoer så til de grader som SE? Med Satio friskt i minne som - når den endelig var i butikkene - allerede var milevis forbipassert av andre produsenter..... :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er en helt kurant oppfølger til Vivaz. Og hvorfor Amobil er så lunken til utseende, undres jeg over. Og videre drar de paralleller til kameraet på Nokia N8, som også blir riv ruskende galt. Her snakker vi om en moderne Android telefon, og ikke en fossil av en Symbian klosse.... Så skulle kameraet på N8 være et gram bedre, er det helt uvesentlig, når resten av telefonen bærer preg av utdatert teknologi fra 90 tallet....

Lenke til kommentar

Hvilken innbyttepris gir SE til kunder som har kjøpt dagens toppmodell X10 som SE siden droppet oppdateringen til?

 

Nå synes jeg du er usaklig. Alle produsentene avslutter oppdateringer for sine produkter en eller annen gang. Du lever vel ikke i den tro at f.eks HTC vil oppdatere sine toppmodeller i all fremtid? Hva med å spørre om innbytteprisen Nokia kommer til å gi til alle sine telefoner, etter at de har droppet symbian? Nei, du lager storm i et vannglass. SE er ikke verre enn de fleste andre. Noen er bedre, men de fleste er på nivå med SE...

Lenke til kommentar

Xperia x10 har fått minst en stor oppdatering, som også gav den nye funksjoner som fremdeles gjør at den er en topp telefon. Din 610 fikk vel små bug-fix, men det tror jeg også x10 vil få, såfremt det er bugs som må fikses. Å tro at SE, eller hvilken som helst annen leverandør, skal gi deg siste nytt til enhver tid, er vel litt naivt? Ingen andre gjør det, selv ikke HTC. Tror forøvrig vi er vitne til en helt annen oppdateringspolitikk fra HTC. Før var de små og ville inn i markedet, men nå har de vokst seg store, og htc desire hd venter vel ennå på en fungerende oppdatering. Den som kom var full av bugs og boe trukket tilbake. De har lovet android 2.3 til DHD en gang i juni, men etter det er det slutt. Ca 6mnd etter at den kom på markedet...

Lenke til kommentar

Altså, x10 kom med 1.6, og ble opptatert direkte til 2.1. SE ville da ikke gi flere opptateringer sa de. htc har jo fått mange flere opptateringer. min 610i var ikke bare små fixes, men mange store opptateringer.

 

Mange av mine andre telefoner fra sony har fått få opptateringer, men noen få har fått mange store.. HTC f.eks har fått flere opptateringer enn se sine android telefoner, er sikkert flere merker som har fått det å.. Dumt at SE bestemte seg for å ikke gi ut flere etter 2.1..

Lenke til kommentar

Altså, x10 kom med 1.6, og ble opptatert direkte til 2.1. SE ville da ikke gi flere opptateringer sa de. htc har jo fått mange flere opptateringer. min 610i var ikke bare små fixes, men mange store opptateringer.

 

Mange av mine andre telefoner fra sony har fått få opptateringer, men noen få har fått mange store.. HTC f.eks har fått flere opptateringer enn se sine android telefoner, er sikkert flere merker som har fått det å.. Dumt at SE bestemte seg for å ikke gi ut flere etter 2.1..

 

HTC desire HD fikk oppdatering til 2.2.1, men den ble trukket tilbake da den var full av bugs. Så i praksis har den ikke fått en eneste oppdatering, selv om den skriker etter en bug-fix, da den opprinnelige FW har bugs.

Hva var de store oppdateringene til din 610?

Jeg har ikke lest noen sted at SE skulle oppdatere X10 i all fremtid. Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Jeg leste det med x10 at de stoppet opptateringer i tråden her inne om x10imini, og det gjaldt også x10....

 

Store opptateringer til 610i var støtte for nye ting. Husker ikke hva det var, er lenge siden jeg har hatt den telefonen nå..

 

Vel, jeg kan ikke huske at 610 fikk store oppdateringer, men derimot X10 har fått ett par store oppdateringer. Først ny Android, med støtte for filming i HD og nytt UI, og deretter ny FW med støtte for multi touch. Er en stor missforståelse å tro at man kan kjøpe et Android flaggskip, for så å forvente at produsenten oppdaterer det i det uendelige.

Å si at SE er dårligere enn majoriteten når det kommer til oppdateringer, er en direkte løgn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...