Gå til innhold

Har du Windows og Linux i dualboot?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg missforstått artikkel helt? Blir litt forvirret etter disse innleggene :p

 

Jeg fikk inntrykk av at dette er noe som skaper problemer for selve installasjonen av SP1 på W7 om Linux er installert. Altså at installasjonen av SP1 stopper. Ikke at dette har noe med boot-loader, eller at man ikke kommer inn på operativsystemene.

 

Kan jo være greit å fortelle quick-fix på slike småproblemer som kan være aktuelle for mange. Hadde det ikke vært for at jeg trenger W7 for øyeblikket, hadde jeg ikke nølt med å fjerne operativsystemet helt om det hadde oppstått konflikter mellom operativsystemene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja, lock-in giganten fornekter seg ikke.

den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft.

Alltid morsomt å høre linux-folk omtale Windows som bloatware. Sist jeg installerte Ubuntu fulgte det nærmest med et hav av unyttig programvare jeg aldri vil få bruk for.

Endret av indeksregulert
Lenke til kommentar

ja, lock-in giganten fornekter seg ikke.

den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft.

Alltid morsomt å høre linux-folk omtale Windows som bloatware. Sist jeg installerte Ubuntu fulgte det nærmest med et hav av unyttig programvare jeg aldri vil få bruk for.

Nå er det vel ikke sikkert at moft bruker Ubuntu da. Om personon bruker f.eks Arch så blir vel både Ubuntu og Windows nokså bloat.

Lenke til kommentar

ja, lock-in giganten fornekter seg ikke.

den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft.

Alltid morsomt å høre linux-folk omtale Windows som bloatware. Sist jeg installerte Ubuntu fulgte det nærmest med et hav av unyttig programvare jeg aldri vil få bruk for.

Begge disse innleggene er like idiotiske. Det finnes andre Linux-brukere enn de som sitter på forum og troller med anti-Microsoft også, og Windows 7 er faktisk et helt allright OS selv om jeg personlig foretrekker Ubuntu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hvem andre enn bedrifter bruker xp idag uanset... : ]

 

Det verste er at noen IT-sjefer for bedrifter er så dumme og nostalgiske at de tror at Windows XP er den eneste versjonen av windows som støtter servere koblet sammen og alt det der. I tillegg så tror de at siden Windows Vista ikke hadde disse funksjonene, var helt ubrukervennlig og dårlig og siden windows 7 ligner på vista så tror de at windows 7 ikke støtter dette. Men det gjør den! W7 funker fint til bedrift og IT! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...