Gå til innhold

goSupermodel rulez


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Dere har virkelig fritids om dere ikke kommer på noe bedre å skrive en bullshitt om gosupermodel. Gosupermodel er et fantastisk nettspill hvor de såkalte "fjortisjentene" holder til. La fjortiser være fjortiser, så skal vi la skipe voksne være skipe voksne. Dere bruker penger på kaffe; DET ER Å SLØSE DET! Og som sagt, dere mener at vi ikke skal få lov til å bruke fritiden vår på gosupermodel - så drit i å være på dette nettstedet. Kan bare trykke ned andre!!

 

Voksne røyker og drikker - og er avhenigige av det (for å ikke glemme surpedrikken kalt kaffe), og da er det bedre at vi henger på gosupermodel, enn på baren.

 

Så, du velger selv, send oss ut på byen når klokken er pasert tolv - eller la oss sitte å chatte med venninnene våre på gosupermodel i den trygge gode sofaen innenfor de trygge, fire husveggene.. ;)

Lenke til kommentar

@Maaaari

Vurdert å lese hele artikkelen før du kritiserer? i motsetning til NRK har faktisk denne artikkelen tatt en betraktelig mer objektiv retning på saken, og latt innholdsleverandøren ta til ordet i mesteparten av teksten.

 

@Vegard

Bra skrevet. Dette ser ut til å bli den generelle trenden blant spillformer om dagen. Gratisspill er forsåvidt gratis men alltid med et element med penger involvert. Det er en trend jeg ser utvikles i større og større grad også blant mobilspillene.

Når det er sagt, jeg må si meg enig med at det ser ut til at gSm har valgt en veldig god retning for sin forretningsmodell og har nok ikke gjort seg fortjent til den kritikken NRK har gitt de, men sånn er nå sensasjonspressen. Skandaler selger, uansett marked. :/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...