Gå til innhold

Test: Test: Sony Ericsson Elm – Funksjonell og rimelig


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte denne for få dager siden, som en erstatning til traveren K810i, som har tjent meg som arbeidstelefon i flere år.

Ikke store endringene egentlig, og godt er det. Alle vanlige funksjoner fungerer enkelt, logisk og kvikt. Mangel på 3.5mm plugg løser jeg med å bruke settet til en tidligere SE-telefon, som har plugg halvveis på kabelen. Synd at den bruker den 12-pin kontakten istedet for m-USB, som er langt bedre på alle måter. Faktisk var det den kontakten som gjorde at jeg ble tvunget til å handle ny tlf; K810i-en ville ikke lade uten at jeg holdt pluggen i en spesiell stilling. Et svakt punkt på SE-telefonene.

Fikk ikke kontakt på WI-FI, men det kan godt være mitt trådløse aksesspunkt som ikke vil prate med telefonen. I så måte glimrer SE med fullstendig fravær av fullstendig oversikt over spec; jeg klarer ikke finne ut hvilke krypteringer etc den takler på WI-FI. Svakt, men typisk, av SE.

Betalte 1.045,- hos Elkjøp (inkl et Tele2-abb som ikke koster noe). Mye tlf for pengene, iallfall om den varer like lenge som forrige SE!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...